Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Tror hodet har festa seg nå, alt kjennes iallefall helt anderledes nederst i magen.. er helt stinn, magen er hard hele tiden, og så er jeg kjempeøm... som om noen har slått meg mange gang i magen.. tulla er kjempeaktiv.. ville vel egentlig spørre om noen som vet at hodet har festa seg hos dem, kan gjennkjenne det jeg beskriver... for jeg er jo ikke sikker.. på forhånd takk klem
babyimagen2 29.07.07 Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 har ikke kjent sånn ubehag, men kjenner det harde hodet helt nederst i magen. spesielt når jeg ligger. hodet har nesten festet seg helt hos meg nå! har kjent på forhånd at hu har holdt på festa seg for jeg merker/merket at hun rugga på hodet og det var litt ubehaglig. mulig det gjør vondt fordi hun kommer borti noe nerver eller noe sånn.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 fikk beskjed av min jordmor at hvis jeg hadde magesmerter med ømmhet skulle jeg ringe føden slik at di kunne utelukke div ting...det gjor deres arbeid og lettere om det var noe.men hun sa at hode legger seg på nerver å jeg kun selv tenke når vi hadde mensen at livmoren ble større g hvordan det kunne værke og da sammenligne det med et helt hodet.....hodet er lagt seg ned hos meg,men ikke festet seg ennå...å jeg har noen ubeskrivelige smerter sånn noen ganger iløpet av dagen...kansje du ikke ble klokere her føler det jeg skrev ble bare vas og...off må kansje finne sengen heller enn å sitte her...
camilla_s Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Jeg også har merket forandringer de siste dagene. Er øm, har masse sterke kynnere og det føles tungt og stinn ut. Men har liten tro på at hodet har festet seg enda.. er jo bare i 33+3 og andre gangs. Hadde riktig nok ks sist men vet ikke om det har noe å si. Skal ikke til jordmor igjen før 30 juli så jeg lurer på om jeg skal bestille ekstra kontroll hos legen min til neste uke. litt fint å få vite om det er festet eller ikke oxo. Men er det vanlig at de er så aktive når de er festet? Han turner jo virker det som..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 jeg har også vondt i magen, nederst, så fort jeg beveger meg, og magen er stram nesten hele tiden. øm i magen også på en måte. var hos jordmor idag, og hun hørtes ikke bekymret ut for dette, sa at det var endel av modningen osv. men eg synes det er veldig slitsomt, orker stort sett bare sitte i sofaen.
Love my kidz Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Har jo ikke peiling siden jeg er førstegangs jeg også. Men jeg er i uke 39 og har hatt vondt der nede hele denne uka, i dag måtte jeg bare stå opp igjen da jeg skulle sove ettermiddagsdupp fordi det gjorde for vondt.. orker jo ikke ligge og kjenne på det liksom.. For ei uke siden mente legen at hodet ikke var festet, men kanskje det har skjedd denne uka? Magen har i allefall sunket betraktelig de siste dagene, kjenner meg jo nesten ikke igjen ;-) Jeg håper dette betyr litt fortgang i sakene for det er stusslig og gå og kjenne på dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå