Gå til innhold

Hvor mye gir man i gave....

♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

...skal i bryllup til min eneste onkel. Vi har mindre kontakt nå enn før, ses kanskje 3-4 ganger i året. Dem ønsker seg penger, hvor mye er det vanlig å gi...? Vanskelig å vite med sånne man ser sjelden syns jeg...

Glad for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vil svare...?

Skrevet

Syns ikke det har så mye å gjøre med at dere sees lite. Han er din onkel :)

500-1000 kr kanskje? Hadde nok havnet på 1000 kr selv om jeg skulle gitt penger til ett så nært familiemedlem :)

Skrevet

jeg pleier ihvertfall å gi så mye som det "koster å ha meg der".... er du invitert i middag el bare kaffe? Er drikke utover kvelden inkludert? Kun du eller med mann og barn? tror 500 til 1000 er ganske vanlig...

Skrevet

Jeg syns det med at vi ikke ser hverandre ofte har mye å si jeg da. Gir heller mye til en venninne jeg ser en gang i måneden enn en onkel somjeg ser sjelden... Men hadde tenkt å gi 1000 da, så da var jeg ikke helt på jordet! Takk for svarene!!! GOD HELG!!

Skrevet

Ville nok gitt gave for rundt en tusenlapp, ja. Ses sjelden? Jeg ser mine onkler kanskje en gang hvert 3.-4. år eller noe, jeg... Og dette har forsåvidt lite å gjøre med hvor ofte dere ses, det har mer med slektskapet å gjøre, synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...