♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 ...skal i bryllup til min eneste onkel. Vi har mindre kontakt nå enn før, ses kanskje 3-4 ganger i året. Dem ønsker seg penger, hvor mye er det vanlig å gi...? Vanskelig å vite med sånne man ser sjelden syns jeg... Glad for alle svar!
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. juli 2007 ingen som vil svare...?
Hjertefamilien Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Syns ikke det har så mye å gjøre med at dere sees lite. Han er din onkel 500-1000 kr kanskje? Hadde nok havnet på 1000 kr selv om jeg skulle gitt penger til ett så nært familiemedlem
candyland Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 jeg pleier ihvertfall å gi så mye som det "koster å ha meg der".... er du invitert i middag el bare kaffe? Er drikke utover kvelden inkludert? Kun du eller med mann og barn? tror 500 til 1000 er ganske vanlig...
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2007 Jeg syns det med at vi ikke ser hverandre ofte har mye å si jeg da. Gir heller mye til en venninne jeg ser en gang i måneden enn en onkel somjeg ser sjelden... Men hadde tenkt å gi 1000 da, så da var jeg ikke helt på jordet! Takk for svarene!!! GOD HELG!!
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Ville nok gitt gave for rundt en tusenlapp, ja. Ses sjelden? Jeg ser mine onkler kanskje en gang hvert 3.-4. år eller noe, jeg... Og dette har forsåvidt lite å gjøre med hvor ofte dere ses, det har mer med slektskapet å gjøre, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå