Puncky med nr tre i magen Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Ble inspirert av Løvemamma til en skorpion. Nå skal vi få helse og familiedepartementet til å ta affære! (Skal sjekke om det er riktig departement først altså...) Vi lager en underskriftskampanje. Send ditt navn til min mail så fører jeg dere på. Dette blir teksten: Vi ønsker oss god informasjon om bilsikring av barn! Vi oppfordrer herved helse og familiedepartementet til å ta ansvar for barns sikkerhet. Alle barn bør sikres i bil! Desverre slurves det mye, og mye skyldes mangel på kunnskap. Vi oppfordrer derfor at alle landes helsestasjoner skal komme med god og nøyaktig informasjon om barns sikkerhet i bil. Ikke bare ved å dele ut en brosjyre, men ved samtale. Det burde være like selvsagt å informere om det, som at barn ikke skal læres til å sitte selv. Vær så snill å gi alle barn en sjanse til å sikres riktig i bil. Min mail er [email protected]
Puncky med nr tre i magen Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 Hei og tusen takk!!!! Her er linken jenter: http://www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=1303
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå