Gå til innhold

*****Jeg er så glad!!!!*****


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært hos jordmor for første gang i dag, og jeg fikk høre hjertelyd!!!!!! :D :D :D :D :D :D

Hun romsterte litt, før plutseli, DER!! tjoff-tjoff, tjoff-tjoff..... For en fantastisk følelse.... Kom noen tårer da ja...

Det er den fineste lyden jeg noen gang har hørt. :)

Kommer til å sovne med et smil om munnen i natt... :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja er det ikke deilig å høre den lyden......

jeg fikk høre hjertelyden da jeg var 7+3

hvor mange uker er du??

 

Skrevet

Gratulerer! :) Jeg husker selv da jeg fikk høre hjertelyden til knøttet mitt for første gang. Skikkelig søt liten lyd. Jeg tok opp lyden på mobilen og hørte på den flere ganger. Har den som meldingslyd nå. :)

 

Skrevet

åååhh..så gøy:) fikk høre den forrige tirsdag jeg:) ble helt rørt:)

Skrevet

Ja, det var heeeeelt fantastisk. :)

Angrer på at jeg ikke tok den opp på mobilen... Får gjøre det neste gang.

 

Er ca 13+2 i dag, men er litt usikkert med termin.

 

Skrevet

Det er verdens herligste lyd spør du meg! tenkte på etter at det hadde vært koselig å ta opp lyden på mobil, får gjøre det neste gang.

Skrevet

Får ikke høre den før om 4 uker, i uke 20:o(

Prøve å huske å ta den opp på mobilen.

Skrevet

jeg skal til jordmor den 1 august...så tenkte jeg skulle ta lyden opp på mobilen da...:) så jeg kan høre den om igjen og om igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...