Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har vært hos jordmor for første gang i dag, og jeg fikk høre hjertelyd!!!!!! :D :D :D Hun romsterte litt, før plutseli, DER!! tjoff-tjoff, tjoff-tjoff..... For en fantastisk følelse.... Kom noen tårer da ja... Det er den fineste lyden jeg noen gang har hørt. Kommer til å sovne med et smil om munnen i natt...
pandabjørn Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Ja er det ikke deilig å høre den lyden...... jeg fikk høre hjertelyden da jeg var 7+3 hvor mange uker er du??
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Gratulerer! Jeg husker selv da jeg fikk høre hjertelyden til knøttet mitt for første gang. Skikkelig søt liten lyd. Jeg tok opp lyden på mobilen og hørte på den flere ganger. Har den som meldingslyd nå.
jente08&jente2010<3 Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 åååhh..så gøy:) fikk høre den forrige tirsdag jeg:) ble helt rørt:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2007 Ja, det var heeeeelt fantastisk. Angrer på at jeg ikke tok den opp på mobilen... Får gjøre det neste gang. Er ca 13+2 i dag, men er litt usikkert med termin.
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Det er verdens herligste lyd spør du meg! tenkte på etter at det hadde vært koselig å ta opp lyden på mobil, får gjøre det neste gang.
twoboys & a girl Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 Får ikke høre den før om 4 uker, i uke 20:o( Prøve å huske å ta den opp på mobilen.
jente08&jente2010<3 Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 jeg skal til jordmor den 1 august...så tenkte jeg skulle ta lyden opp på mobilen da... så jeg kan høre den om igjen og om igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå