Hilsen Aud Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har hatt litt svake, til-og-fra smerter i symfysen noen uker. Jeg tenkte å forebygge litt i tilfelle det skulle bli bedre, så jeg kjøpte en del puter til å bygge opp med. Har lest at det er bra å ha en pute mellom beina når jeg ligger. Vel, har brukt disse putene i en uke nå - og er faktisk blitt MYE verre. Kan de rett og slett ha hatt motsatt effekt?
Sommerfugl78 Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Har du puter mellom bena, må du passe på å ha pute mellom knærne OG mellom anklene. (Hvis ikke blir det kanskje skjev belastning).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå