Phoebe Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Jeg ammer 90% av tiden, men føler at jeg har litt lite melk om kvelden og tyr derfor til en flaske med mme. Har oppi ca 1/2 ts malt i flaska pr dag for å hindre forstoppelse. Gutten min er nå 2,5 mnd. Spm er: Hvis jeg gir 2 flasker en dag, skal han da ha 1/2 ts pr flaske? Eller holder det å gi malt en gang pr dag? Føler hvis han ikke får malt trykker og trykker han uten at det kommer noe i bleien... Noen mammaer som vet??
snurrepipp Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Du må vel nesten bare prøve deg fram med hvor mye malt du trenger. Jeg pleide å bruke ca en ts i hver flaske da Lisa var på den alderen, men hun fikk kun MME da. Lykke til
Shabby Cheap Chic Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Jenta mi har fåt mme nesten fra fødselen av.. jeg bruker 1 ts i en liter vann...
Phoebe Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2007 Takk for svar. Var bare litt bekymret om det var farlig å gi for mye av det siden det inneholder endel b-vit. Men vi gir ca 1/2-1 ts daglig, så det går nok greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå