Gjest Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Ikke at det er så veeeldig stort problem, men kunne vært kjekt om hun likte med mme så jeg ikke må ha pumpet melk tilgjengelig. Noen som har noen tips til hvordan få henne til å like mme-grøten?
Lille søtnos Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Det er veldig forskjell på smaken, så tror det eneste du kan gjøre er å prøve igjen hvis det er viktig for deg. Det er kanskje greit å pumpe deg når det er behov for det istedet? Smurfen min har fått tilbud om mme to ganger. Den ene gangen ble hun snurt, den andre rett og slett kjempesint. Klaget lenge etterpå ): så her blir det ikke flere forsøk.
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Hehe...snurt og sint ja! Hun hadde noen uttrykk i ansiktet her som var laangt fra fornøyd! Neida, det er ikke så viktig for meg, og ja jeg pumper meg som regel rett før måltidet Men hadde bare vært kjekt noen ganger...
selfangerkjerringa Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Har du prøvd å lage en glidende overgang? Jeg tok først 1/4 mme og 3/4 mm noen dager, så halvt om halvt, så 3/4 mme og 1/4 mm, og til slutt bare mme. Brukte også malt i mme'n jeg brukte til grøten, for å gi litt ekstra søtsmak på (mm er naturlig litt søtere på smak enn mme).
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Nei, har ikke prøvd det, men det skal jeg gjøre! Tenkte vel egentlig at å blande mme og mm var litt rart...
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Ehm, kanskje dumt spørsmål...men får jeg malt på Rimi/Rema etc? Hehe..
Shabby Cheap Chic Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 ja står som oftest samme babymaten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå