juni-august-mai gull:):):) Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 vi finner ikke navn til jenta vår.....jeg har hatt endel forslag,men alt er blitt nedstemt av samboeren.han har ingen forslag selv heller,,,,har en kristoffer fra før,så hvis noen har noen jente navn på lur takker jeg for tipsa:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Du har jo navn som: Nora Thea Linnea osv osv også noen litt mer uvanlige: selma Tara Lycke Filippa Spørs hvordan type navn dere liker:)
Nicoline3 Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Har en Christopher selv og ville kalt beby for Isabelle, men det blir en gutt til, så da måtte vi tenke nytt igjen.
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 Vi har en Hedda, og det synes jeg passer veldig godt sammen med Kristoffer. Ellers er min favoritt for tiden Aurora, men det er nedstemt av gubben her i ¨gården så vi sliter også med navnevalg.
Bolla Pinnsvin Skrevet 12. juli 2007 #11 Skrevet 12. juli 2007 Her er mine jente favoriter! Adele Alida Alva Anine Ariana Dina Edel Felicia Juliane Caja Kaisa Leona Linea Luna Lykke Malin Mariel Mathea Natalie Oline Tia Une Vilje Elise Victoria Tarine
jyda med nr 4 i magen Skrevet 13. juli 2007 #13 Skrevet 13. juli 2007 Det fineste jente navnet jeg vet om er MIA.
yvonne82 Skrevet 14. juli 2007 #15 Skrevet 14. juli 2007 Michelle og Sarah er fine navn. passer bra i sammen også, hvis dere vil ha to navn. Sarah Michelle.
buzzybie Skrevet 14. juli 2007 #18 Skrevet 14. juli 2007 Mine favoritter er: Ingeborg Evelina Sofie Jenny Anna Mathilde Sara
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå