Gå til innhold

navn vi sliter skikkeligt:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

vi finner ikke navn til jenta vår.....jeg har hatt endel forslag,men alt er blitt nedstemt av samboeren.han har ingen forslag selv heller,,,,har en kristoffer fra før,så hvis noen har noen jente navn på lur takker jeg for tipsa:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo navn som:

Nora

Thea

Linnea

osv osv

 

også noen litt mer uvanlige:

selma

Tara

Lycke

Filippa

 

Spørs hvordan type navn dere liker:)

Skrevet

Har en Christopher selv og ville kalt beby for Isabelle, men det blir en gutt til, så da måtte vi tenke nytt igjen.

Skrevet

Vi har en Hedda, og det synes jeg passer veldig godt sammen med Kristoffer.

Ellers er min favoritt for tiden Aurora, men det er nedstemt av gubben her i ¨gården så vi sliter også med navnevalg.

Skrevet

Leandra

Matilde

Ingeborg

Hanna

 

 

Skrevet

Karoline?

Katrine?

Kristine?

Skrevet

Her er mine jente favoriter!

 

Adele

Alida

Alva

Anine

Ariana

Dina

Edel

Felicia

Juliane

Caja

Kaisa

Leona

Linea

Luna

Lykke

Malin

Mariel

Mathea

Natalie

Oline

Tia

Une

Vilje

Elise

Victoria

Tarine

Skrevet

Det fineste jente navnet jeg vet om er MIA.

 

Skrevet

Michelle og Sarah er fine navn. passer bra i sammen også, hvis dere vil ha to navn. Sarah Michelle. :)

Skrevet

Mine favoritter er:

Ingeborg

Evelina

Sofie

Jenny

Anna

Mathilde

Sara

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...