Gå til innhold

Hvor mange timer bruker du på HUSARBEID hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror med middagslaging, rengjøring og klesvask at det går minst 4 timer eller mer. Det tar jo aldri slutt. Lurer på hva andre bruker i snitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

30/60 HATER HUSARBEID =0)

Skrevet

Minutter hi hi =0)

Skrevet

Tja, ca tre timer tenker jeg...men det er med hagestell og sånn og...

Skrevet

Skriver under på minutter jeg!

Skrevet

Med middag, klesvask, rengjøring og rydding så går det vel mellom 1 og 2 timer for dagen... Men siden jeg jobber med det så har jeg innarbeidet en teknikk slik att jeg får gjort ting kjemperaskt.

Her blir det støvsuget hver dag, gulvvask 3 ganger i uken, vask av bad 2 ganger i uken, vask av kjøkken 4 ganger i uken, støvtørkin 1-2 ganger i uken=)

Skrevet

2 timer ca.....4 timer når helgavasken skal tas.

Skrevet

Hater matlaging, så minst mulig tid på det. Selv om jeg prøver å lage sunn mat. Husarbeid aner jeg ikke. Noen dager ikke noe, men da får jeg dagesvis med arbeid etterpå. Jeg er så lat att jeg skjemmes innimellom. MEN jeg bruker mye tid sammen med barna, spesielt nå som de har sommerferie. Og huset flyter, og vi får besøk i morgen kl 10. væææ...må jobbe som en hest i morgen tidlig!!!! Er typen som heller drar unga med på fjelltur, håper på att gubben lager middag til vi kommer hjem (han elsker å lage mat), og så får huset bare leve sitt eget liv... Får vakset klær og tatt inn og ut av oppvaskemaskinen, og ut med søppelet hver dag..men annet husarbeid er liksom litt i bakgrunnen...

Skrevet

He, he.. det var som om jeg sku ha skrevet det selv :-)

Helt enig, hos meg er det akkurat sånn!!

Skrevet

hehe.. bruker kanskje 30 min i gjennomsnitt hver dag. rydder og støvsuger, så det SER ok ut. jeg er også veldig lat. en dag i uka får jeg med meg sambo på husvask, da er vi ferdige på 1 time ca:) foretrekker å tilbringe tiden med jenta mi eller finne på ting, istede for å vaske hver dag. livet er altfor kort ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...