*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 vet ikke hvorfor jeg skriver et her egentlig. bare deilig å få luftet tankene litt. etter masse vekttap. lavblodprosent ( enda tilføring av b12 ), slapphet, trøtthet og blir anpusten av ingen ting.blir også blekere og blekere. legene klarer ikke finne ut hva det er, så i kveld ville legen at han skulle legges inn for utredning. så langt har han fått blodoverføring. blir sååå redd. vil ikke miste han. vil at han skla bli frisk igjen så han blir den spreke pappan jeg alltid har hatt. jegh ar lest litt på internett og har lagt min vurdereing- liker ikke det jeg har funnet ut. men det kan sikkert være så mye annet også da. prøver å ikke være negativ. er alltid positive egntlig, mend et er vanskelig. men jeg må bare være det- jeg vet at skulle dette være noe veldig alvorlig så er det jeg som må klare å ta meg sammen og "styre" familien min litt. noe mor ikke kommer til å makte. men sånnen tanker kan jeg jo ikke tenke da. Anonym [svar på dette innlegget] Sv: er nødt til å være anonym litt til- noen som kan legge ut på skravlesiden for meg i dag også. men nå er pappa lagt inn på sykehus for utredning, og får blodoverføring. er så redd at jeg vet ikke hvor jeg ksla gjøre av meg jeg:( NYTT 21:49 12.07.2007 kanskje noen kan legge ut svaret for meg også??? ( kan hende jeg har nær familie her inne som ikke vet det enda nemelig, vet hun var her før) han sier han ikke føler seg syk uten om denne slappheten og at han blit anpusten så fort. stort vekttap har kommet i løpet va et par mnd. så man ser det jo veldig godt ( er snakk om opptil 700g i døgnet). de har ikke funnet ut noe på blodprøver , annet enn at han har veldig lav blodprosent- som ikke øker etter tiltak får å øke den. tror enda de venter på svar etter prøver som ble tatt for et par dager siden. det som er kjempe frustrende er at han har vært jevnlig hos legen sin de siste mnd uten at han finner noe , eller gjør noe spes for han. men til slutt henviste han pappa til et annet sted for å ta eko. denne var helt fin. men denne legen var jo enig i at detvar noe galt og tok masse mye prøver. nå to dager etter er han altså inne på sykehuset. legen ville ikke vente lenger ( og den andre legen har ventet i mnder, og hadde det sikkert ikke i tankene en gang). legen sier han har hatt kreft i bakhodet, men vil ikke påstå at det er det før han har fått svar på prøvene. men det ville han ikke vente på- for ha vill eikke ut i ferie uten å få litt mer klarhet i dette.
chula Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Håper de finner ut av det og kan starte behandling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå