Gå til innhold

Hvordan oppbevarer dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sko; barnesko, barnestøvler, voksenstøvler, fotballsko, joggesko, sandaler, støvletter, vintersko, finsko, arbeidssko, for små sko, for store sko og ennå flere sko????

Hvordan i all verden får man system på sko??? Hvordan gjør dere det? Har dere mange par? (trenger ikke antall altså!!!!)

Jeg vurderer seriøst å kjøpet et slikt stativ barnehagen har, slik en treplate med mange pinner på til å hente skoene på. Vet noen hvor man får kjøpt en slik?

Vi har ikke mange par sko hver, men med 4 i familien og liten gang så føler jeg det er sko overalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ett skap hvor du kan sette bort de skoene som ikke er i daglig bruk? Vinter og sommersko og finsko f.eks, trenger jo ikke være fremme hele året.

Skrevet

Du kan snekre deg sånt stativ, det er ikke hokus pokus! Også holder du pensko for seg selv i bunn på klesskapet, og vintersko i plastkasser når de ikke er i bruk.

Skrevet

ja, har mange sko. har en hel vegg inne på boden, med hjemmesnekra skohyller fra gulv til tak :)

Skrevet

skoskapene til ikea. de er geniale. broren min har montert de inn i veggen i gangen. kjempesmart. jeg oppbevarer en del sko på loftet. pensko bruker jeg sjelden og feks vintersko fjerner jeg om sommeren. prøver å aldri ha mer enn 3 par sko hver framme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...