mor_guttaboyz Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Sko; barnesko, barnestøvler, voksenstøvler, fotballsko, joggesko, sandaler, støvletter, vintersko, finsko, arbeidssko, for små sko, for store sko og ennå flere sko???? Hvordan i all verden får man system på sko??? Hvordan gjør dere det? Har dere mange par? (trenger ikke antall altså!!!!) Jeg vurderer seriøst å kjøpet et slikt stativ barnehagen har, slik en treplate med mange pinner på til å hente skoene på. Vet noen hvor man får kjøpt en slik? Vi har ikke mange par sko hver, men med 4 i familien og liten gang så føler jeg det er sko overalt.
Learning to fly Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Har du ett skap hvor du kan sette bort de skoene som ikke er i daglig bruk? Vinter og sommersko og finsko f.eks, trenger jo ikke være fremme hele året.
Puncky med nr tre i magen Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Du kan snekre deg sånt stativ, det er ikke hokus pokus! Også holder du pensko for seg selv i bunn på klesskapet, og vintersko i plastkasser når de ikke er i bruk.
lenej :o) Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 ja, har mange sko. har en hel vegg inne på boden, med hjemmesnekra skohyller fra gulv til tak
nickoline og supermann Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 skoskapene til ikea. de er geniale. broren min har montert de inn i veggen i gangen. kjempesmart. jeg oppbevarer en del sko på loftet. pensko bruker jeg sjelden og feks vintersko fjerner jeg om sommeren. prøver å aldri ha mer enn 3 par sko hver framme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå