Gå til innhold

Hvor mange år vil dere ha mellom deres barn...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid sett for meg å ha barn med ca 2 års mellomrom, men siden jeg vil gjøre ferdig utdannelsen min før nestemann kommer det til å bli ca 5-6 år mellom de...:( har på en måte vært litt deppa for at det blir sånn, selvom det er mitt valg. men jeg vil så gjerne gjøre ferdig utdannelsen og lærlingtiden. tror nemlig ikke jeg klarer det med 2 barn...

Leste et innlehgg litt lenger ned med ei som har to barn, 1 på 2,5 år og en på 5 uker... hun sier hun "sliter" og vet ikke om det hadde blitt flere hvis hun visste det var så slitsomt...

Hva mener dere?

"Lettere" å få barn med flere års mellomrom? eller bare dumt?

Uff, jeg vil så gjerne ha en til, men vil så gjerne gjøre ferdig utdannelsen og... vi får vel bare så hva som skjer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det 16 måneder =0) fort gjort hi hi =0)

Skrevet

Får vi d som vi vil blir d ca 3 år mellom barna våre=) leon er snart 9 mnd og vi prøver på nestemann om et år! håper d klaffer fort denne gangen...brukte over 1 år på å bli gravid med Leon.

Skrevet

Har tre år og en mnd mellom mine to, og det er helt perfekt foreløpig (minsten er et halvt år)

Skrevet

Har bare en foreløpig...men har termin med nr to om to uker - da blir det ca 2,5 år mellom storebror og lillesøster - ser for meg det er en perfekt aldersforskjell....;o) Har selv en søster som er 6 år yngre enn meg og det syns jeg er altfor mye...vi har lite til felles og det har hele tiden i oppveksten vært at jeg har passet henne mer enn at vi har vært sammen. Kan jo selvsagt ha noe med personlighet å gjøre, men jeg ser for meg at aldersforskjellen virker inn også. Nå når vi er voksne er jo ikke 6 år så mye, men det henger liksom igjen at det er så stor aldersforskjell på oss og at vi derfor har lite til felles...

Skrevet

Jeg fikk Julie i januar, og ser for meg å bli gravid på sensommeren 2008, da vilo Julie vær ca 2 1/2 år når ho blir storesøster... Vet jo ikke om det klaffer sånn da men!!

Skrevet

Vi fikk barn når vi var ganske unge og bestemte oss etterhvert for å ta utdanning begge to. Startet når ungen var 2,5 år. Hun ble storesøster når hun var 7,5 år. Egentlig så syns jeg jo at 2 år er passe forskjell, men vi valgte utdanning framfor å få to tette. Angrer ikke på det i dag, de elsker hverandre, storesøster er utrolig flink med lillesøstra si, og lillesøster har storesøster som sin store helt. Kan absolutt anbefales. :o)

Jeg vil tro det er lettere å få dem så spredt, men det har jo sine utfordringer det også. Sikkert greit å gjøre seg ferdig med småbarnsperioden når man først er i gang, hos oss føltes det litt som å begynne forfra.

Skrevet

jeg har ikke begynnt med prev etter lillegutt ble født, så tiden får vise når nr 2 kommer.

Skrevet

jeg ser for meg ca 2,5 - 3 år imellom Victoria og lillebror/søster. tiden vil vise:)

Skrevet

Jeg har fått tre stykker, mellom nr.1 og nr.2 er det ca 2 år og 4 mndr. Mellom nr. 2 og nr. 3 mangler det 10 dager på 2 år. Jeg kunne tenkt meg at lillemor kom nå, for nå skal eldste mann begynne på skolen, nr. 2 er 3,5 år og klarer seg litt mer selv. Men så har vi altså lille bøllefrø på 1,5 også. Syntes det var helt greit med 2 såpass tett, men følte at med 3 såpass tett så har jeg ikke fått noen tid til å være bare meg litt, har liksom gått i ett med å være gravi og amme siden desember 2000 (da jeg testa positivt med nr.1) Er veldig glad for at jeg har fått tre friske fine unger, men som sagt lillemor kom 1,5 år for tidlig!!!!

Skrevet

Mine to første er det 13 mnd mellom. Det var planlagt. Slitsomt og ikke tid til noe annet. Men spennende å ha to så tette. Så nå fikk de ett nytt søsken rett før de ble 5 og 4 år. Og vi koser oss glugg i hel med babyen alle sammen. Barna elsker dette lille vidunderet!!! Neste barn tror jeg kommer når minste er nesten to år. Og skal vi ha enda en, så blir det to år ca der også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...