Gå til innhold

Noen som er gode på Facebook her??


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan sender man bilder til andre?

(ja jeg er blond...hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

då trykker du deg først inn på profilen og hvis facebookvennene dine ikkje har lagt inn noen sperrer, går gu bort under bildet og trykker på "my photos"

lenger nede på listen ligger det et felt med med album ,hvis brukeren har noen.

Skrevet

sorry, såg no at du ikkje mente å se bilder til andre.LITT BLOND HER OG SKJØNNER DU! ;D

ja noen som vet?eneste eg vet om e å tagge de du vet navnet til.Då får de bildene opp på sin side.

Skrevet

hehe.....

har prøvd å lete nå men skjønner ikke noe jeg assa...

får vel vente til gubben kommer hjem..

Skrevet

Hei hei!

 

Vet du hvordan du lager en album på din egen side?!

 

Jeg går ut i fra det nå... Du har altså laget en album som bla inneholder et bilde deg og din venninne "Kari Jensen". Du vil gjerne at hun skal få bilde av dere på hennes side. Da "tager" henne. Dvs setter navnet hennes på bildet. Så lenge du er venn med henne vil bilde da bli lagt over på hennes side også.

 

Ellers så vet jeg ikke om det er mulig å sende et bide til noen...

 

Var dette til hjelp, tro? ;o)

Skrevet

ok,da skjønner jeg.

må ha bildet inne i et album først?

prøver igjen...hehe.

 

takker!

Skrevet

Værsågod! =)

 

Gi lyd dersom du ikke får det til...

 

Lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...