Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 har så vondt i leggene at jeg sitter her og gråter nå. De siste 2-3timene har jeg hatt krampe smerter, bare at det er konstant og det gir seg ikke. har prøvd og massere og stekke, men det gir seg pokker meg ikke!!
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 prøv med et varmt bad....så kan du ta en ulltråd å knytte nede på ankelen det skal gjer godt:)...
ninen Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 mulig du mangler magnesium./ kalsium. D kan gi leggkramper. D er kjempevondt m leggkramper. Du kan jo ringe legevakt el noe hvis d ikke gir seg. Pleier å hjelpe å strekke ut til meg..Spis banan, inneholder mye kalsium
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Kan jo være leggkramper, de kan vare en god stund og gjøre veldig vondt. Spis 2-3 gulerøtter hver dag, dette hjelper for leggkramper. Kan jo også være en mulig blodpropp (kun høyttenkning), er du i tvil eller har fått beskjed om at du kan ha anlegg for dette, ta umiddelbart kontakt med sykehuset evt. jordmor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå