Gå til innhold

Hvordan dele en mango?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...på mest praktisk måte? Har helt glemt hvordan dette var...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Argh! Men vil jo ha mango nå! Uten så mye gris... *sukk*

Skrevet

Finnes det?? jøss, mange duppeditter der ute ja!

Skrevet

Jeg tar av skrellet med ostehøvel, også bare skjærer jeg av biter..

Skrevet

hehe. Hold den med en av de spisse endene ned og så skjærer du langs der du tror steinen er.... har ikke noe annet tips. Men nå skal jeg gå og skjære mango også -med mangoskjæreren min ;-D

Skrevet

Jeg pleier å ta av skallet først. Veldig lett hvis du har en god kniv. Deretter snitter du opp kjøttet, slik at du får rutemønster (på den ene siden først). Så fører du kniven langs steinen. Da faller det fine terninger av! Lærte dette av ei thaidame. Blir veldig lite søl...:)

Skrevet

Det var de terningene jeg tenkte på ja! Hvordan får man av skallet lett da?... Har en god kniv, men hjernen min funker tydeligvis ikke i kveld:S

Skrevet

......Spør Jon arne riise...

Skrevet

Ostehøvel!

Skrevet

Jeg bare skjærer det av som på en...hmmm....noe annet?!:) Vet ikke helt hva jeg skal sammenligne det med! Men uansett, ha mangoen liggende i venstre hånd mens du snitter og skjærer av terningene... Det synes hvertfall jeg er det enkleste. Pleier å funke på pakistansk mango hvertfall (den gule)..:)

Skrevet

Nå ble det mango på meg! Takker Marte og tulla, og andre som prøvde å hjelpe ei kløne i kvelden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...