Gå til innhold

McDonalds eller Burger King?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi klarer ikke å bestemme oss for om vi skal feire 2-års-dagen til tulla på Burger king eller McDonalds. Noen med erfaringer/anbefalinger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA, har en annbefaling:

 

Hjemme på stua, med saft og boller, bestemor, tante, små venner og store venner!!

Skrevet

Æsj ingen av dela! Med mindre man liekr hestetarmer i kjøttet!

Skrevet

hips om hap det....søppelmat lell ;)

 

Er det ikke triveligere å ta det hjemme da?

Skrevet

ser for meg du er ganske tjukk og usunn siden du absolutt skal dit da....er no hvertfall ikke fordi ungen din vil dit...jeeez.....

Skrevet

Eh.. dårlig gjort å anta mor er feit forde hu liker slik mat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Dere trenger vell ikke å hetse moren fordi at hun kanskje har lyst til å feire bursdagen på McDonald eller Burger King.. Og hun trenger værtfall IKKE å være feit!

 

Kanskje de har lyst til å feire bursdagen der for at da har barna en mulighet til å leke i et lekerom om de har det der. Kanskje de ikke har plass hjemme til så mange unger på en gang, å det blir mye rot med et barneselskap!

 

Hadde vært fint om folk av og til kunne se ting fra flere sider!

 

Til HI:

Personlig tror jeg at jeg ville ha valgt McDonald, liker meg bedre der:)

Lykke til me bursdagen i værtfall:)

Skrevet

Ingen av delene:)

Skrevet

Tenke seg til at min gutt har fått mat fra mcdonalds siden han var 14 mnd.

 

Han liker så godt nuggets, fruktpose og tropicana appeslinjuice...

 

Ser egentlig ikke så mye i veien med det i og med at nuggetsene er rein kyllingfilet, og han trenger det ekstra fettet rundt nuggetsene...

Skrevet

Skjønner godt at du vil være anonym med det spørsmålet der,du skjønner her inne er det bare perfekte mødre som vet best for sine og alle andres barn også.Deres ord er lov he he.Hadde di visst hvem du er så hadde di anmeldt deg til barnevernet også....fordi du vil feire bursdagen til tulla på et slik sted uff uff så udugelig mor du er.Kos dere masse,ville selv valgt Burger King.

Skrevet

Hvem har sagt at nuggetsene er rent kyllingkjøtt? Vi lager nuggets her, og der er det langt ifra bare rent kjøtt.

Skrevet

Har ikke Mc Donalds gått ut med at di bare har rent kyllingkjøtt da,hadde ikke det tidligere,men for et par mnd siden så fikk di det? Jeg merker stor forskjell på di gamle nuggets og di nye,men for all del kan godt bare inbille meg det.Står hvertfall på pakkene du for dem i og trodde ikke det var lov med no annet enn det som står på pakken.

Skrevet

Tipper det som er av kjøtt er av kylling. Tipper det er MUK i de også som de sier er "kjøtt". Tilsett en god "flavouer" så smaker det topp. Og det er aldri i verden rent kjøtt.Ville aldri drømme om å gi det til knerten nei. Og alle de transfettsyrene i olja etter at den har ligget hele dagen....nei, lager noe annet til han ja.

Skrevet

Burgerking så klart. BK ruler.

Dritgod pommesfrites der......og cheesburgeren...jammijammi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...