Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Vi klarer ikke å bestemme oss for om vi skal feire 2-års-dagen til tulla på Burger king eller McDonalds. Noen med erfaringer/anbefalinger??
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 JA, har en annbefaling: Hjemme på stua, med saft og boller, bestemor, tante, små venner og store venner!!
Chatzy Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Æsj ingen av dela! Med mindre man liekr hestetarmer i kjøttet!
alvefrøken Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 hips om hap det....søppelmat lell Er det ikke triveligere å ta det hjemme da?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 ser for meg du er ganske tjukk og usunn siden du absolutt skal dit da....er no hvertfall ikke fordi ungen din vil dit...jeeez.....
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 Eh.. dårlig gjort å anta mor er feit forde hu liker slik mat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #10 Skrevet 12. juli 2007 Dere trenger vell ikke å hetse moren fordi at hun kanskje har lyst til å feire bursdagen på McDonald eller Burger King.. Og hun trenger værtfall IKKE å være feit! Kanskje de har lyst til å feire bursdagen der for at da har barna en mulighet til å leke i et lekerom om de har det der. Kanskje de ikke har plass hjemme til så mange unger på en gang, å det blir mye rot med et barneselskap! Hadde vært fint om folk av og til kunne se ting fra flere sider! Til HI: Personlig tror jeg at jeg ville ha valgt McDonald, liker meg bedre der:) Lykke til me bursdagen i værtfall:)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #12 Skrevet 13. juli 2007 Tenke seg til at min gutt har fått mat fra mcdonalds siden han var 14 mnd. Han liker så godt nuggets, fruktpose og tropicana appeslinjuice... Ser egentlig ikke så mye i veien med det i og med at nuggetsene er rein kyllingfilet, og han trenger det ekstra fettet rundt nuggetsene...
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #13 Skrevet 13. juli 2007 Skjønner godt at du vil være anonym med det spørsmålet der,du skjønner her inne er det bare perfekte mødre som vet best for sine og alle andres barn også.Deres ord er lov he he.Hadde di visst hvem du er så hadde di anmeldt deg til barnevernet også....fordi du vil feire bursdagen til tulla på et slik sted uff uff så udugelig mor du er.Kos dere masse,ville selv valgt Burger King.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #14 Skrevet 13. juli 2007 Hvem har sagt at nuggetsene er rent kyllingkjøtt? Vi lager nuggets her, og der er det langt ifra bare rent kjøtt.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #15 Skrevet 13. juli 2007 Har ikke Mc Donalds gått ut med at di bare har rent kyllingkjøtt da,hadde ikke det tidligere,men for et par mnd siden så fikk di det? Jeg merker stor forskjell på di gamle nuggets og di nye,men for all del kan godt bare inbille meg det.Står hvertfall på pakkene du for dem i og trodde ikke det var lov med no annet enn det som står på pakken.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #16 Skrevet 13. juli 2007 Tipper det som er av kjøtt er av kylling. Tipper det er MUK i de også som de sier er "kjøtt". Tilsett en god "flavouer" så smaker det topp. Og det er aldri i verden rent kjøtt.Ville aldri drømme om å gi det til knerten nei. Og alle de transfettsyrene i olja etter at den har ligget hele dagen....nei, lager noe annet til han ja.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #18 Skrevet 14. juli 2007 Burgerking så klart. BK ruler. Dritgod pommesfrites der......og cheesburgeren...jammijammi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå