Gå til innhold

Er Ålesund verdt å oppleve?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri vært i Ålesund, er det verdt å reise dit noen dager med gutten på 3 år? Hva kan vi evt se og finne på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke verdens mest spennende by for en liten gutt... Mye fin arkitektur/hus.. Men akvariumet der du kan fiske krabber og ta på sjøstjerner kan være moro....

Skrevet

Jeg bor 3 timer fra Ålesund. Nå søndag som var, reiste vi hele familie til Ålesund og ut på akavriet. Det var kjempe kjekkt. Verdt og få med seg. Klokken 13 er det mating av fisker som var kjekkt og få med seg. Kunne tenkt meg og vært der lengre enn det vi rakk. Jeg tok til og med på en skate/flyndre. Ellers er der mange god spise steder og mange butikker. Ålesund er en kjempe fin by. Veldig koselig!

Skrevet

Jada, Ålesund er en fin by:-) Ikke så veldig mye å finne på med barn, men han hadde garantert likt seg på Atlanterhavsparken (akvarium). Ellers så er her to museumer, mange kjøpesentere, svømmehall, kino... En tur opp på Fjellstua er jo obligatorisk, ellers rusle rundt i gågata og på kaia.

Skrevet

Hei! Er kanskje litt inhabil, men svarer likevell.

Jeg bor i Ålesund, og elsker byen vår. Er en god del å se, anbefaler absolutt sunnmøre museum med tanke på treåringen. www.sunnmore.museum.no. Ellers så er atlanterhavsparken som nevnt tidligere virkelig verdt er besøk. Mange gode og koselige resturanter og kafeer også. F. eks kongens bar og kafe i gågata, billig og kjempegod mat. Fjellstua er også et flott skue synes jeg.

Håper du fikk noe fornuftig ut av svaret:)

Skrevet

akvariet........det er så flott!!!!

Skrevet

ta med fiskestang. også kan dere jo ta turen opp på "fjellstua" Der er utsikten fantastisk

Skrevet

hehe solstrålar!

då sto vi nok i samme rom på søndag! hehe på akkurat samme tidsrom også:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...