Gå til innhold

Tror dere at det er psoreasis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi har en liten gutt på 14 mnd som nå i 1,5 mnd har hatt utslett på nesten hele ryggen og deler av magen. Det begynte når det var skikkelig varmt, så vi trodde kanskje at det var varmeutslett. Men så fortsatte det å være der når sola og varmen gikk bort. Det har og vært nesten helt borte, for så å komme illrødt tilbake dagen etter. Vi har vært og badet på badeland i dag, og mens vi holdt på, var det bare tørt og ikke så rødt. Men når vi kom hjem for en times tid siden og skulle legge ham, så jeg at det hadde blitt veldig rødt igjen. Dette er vel og ett tegn på at det er psoreasis? Moren min mener og at det er det, både hun og min søster og min morfar har dette.

Hva tror dere at det er? Og hvis det er psoreasis, har dere noen tips for å få det bedre. Det virker forresten ikke som om det klør for han, men han er veldig tørr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes det høres ut som atopisk eksem, jenta mi har det og hun blir rød innimellom men til tider så er det bare tørre flekker..Det kan også se litt ut som varmeutslett trodde det var det hun hadde først.Dette kommer og går så vi smører med Aderma krem hver dag på hele kroppen og når hun blir veldig tørr f.eks på ryggen så smører vi med Mildison som er kortisonsalve, da blir hun bra etter 1 dag..Men dette kommer igjen.Hadde jeg vært deg ville jeg tatt en tur til legen og hørt.Lykke til iallefall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...