Gå til innhold

Flere som IKKE VET hva dere får??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er såååå spent på hvilket lite gull som ligger i magen min og venter på å komme ut snart (forhåpentligvis).. Magefølelsen sier gutt, spådom sier jente og gutt, kinesisk fødselskart sier gutt og jente, hjertelyd lav, mageform er vanskelig å tyde, og baby snur seg med rumpa til på ul.. begge deler er like velkomment, men har snart lyst til å vite hva det er nå.. noen flere som ikke vet hva dere får, og hva mistenker dere at det blir selv?? Lille gullet her kan bare komme snart.. har bare igjen 19 dager til termin, men det går sakte synes jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bestemt oss for å ikke vite kjønnet, men jeg må innrømme at jeg var temmelig fristet å spørre på siste ultralyd! Samtidig så tenker jeg at har jeg klart å holde ut så lenge, så klarer jeg sikkert slutten også (selv om jeg har 82 dager igjen til termin!). På en måte føler jeg at jeg "jukser" dersom jeg spør. - Høres det rart ut?

Magefølelsen min sier gutt, men klarer verken å tyde mageform eller lignende. Fikk nettopp vite at babyen blir stor, så det understøtter magefølelsen siden guttene ofte blir litt større enn jentene. Men jeg aner jo ikke, og begge deler er like velkomment!

Lykke til! :)

Skrevet

Vi veit ikkje kjønnet, men bestemte oss for å ikkje vite det!! Har heller ikkje noke følelse på ka det blir.. mange seier guttemage.. noken få tipper jente.. så er ganske spent på ka det blir!! Har 23 dager til UL termin.. så nærmer seg no.. gleder meg veldig til bebisen er ute!!

Kan gjerne komme før!!

Skrevet

Vi vet ikke hva det blir. Vi hadde ønske om å vite det, men h*n har ikke vist seg fram på noen av de 5 Ul vi har vært på:) Sikkert av den sjenerte typen.

Har ingen spesiell magefølelse denne gangen. Første svangerskap var jeg sikker på at det var jente lenge før vi var på ul, og det stemte det:) Ettersom jeg ikke føler noe denne gangen blir det kanskje gutt?:)

Magen min er spissere enn sist, og mindre. Sist fikk jeg mer på sidene og bak. Svangerskapet har vært helt likt som sist - det vil si ingen symptomer.

Det kinesiske kartet sier gutt, men det sa det forrige gang også. Lav hjertelyd denne gangen (rundt 130), sist lå den rundt 150.

Vi får bare vente og se. En liten mnd igjen til KS nå:)

Skrevet

Vi ville gjerne vite det, men navlestrengen lå i veien. Først syntes jeg det var dumt, nå tenker jeg at det bringer litt ekstra spenning. Førstemann var gutt, faren har en bror og broren har fått to gutter. Så jeg tipper det blir en gutt til, jeg.

Skrevet

hmmmm

ville vite, men småingen snudde seg andre veien underveis i ul så...

er kjempespent!!!

magefølelse, ringen og kinesisk fødselskart sier gutt. er så innsyka på det at det blir temmelig rart om det er jente!!!

er nu 18 dager igjen. så vi er nesten samtidig gramsa :)

Skrevet

vi vet ikke hva det blir. jeg har ikke hatt lyst å vite det, mne sambo ville veldig gjerne. men jeg fikk bestemme. hehe så vi gleder oss veldig. men det er jo en stund til termin da.

har kun lagt på meg rundt magen. hjertelyden ligger mellom 130-140. så det blir spennende.

Skrevet

Jeg ville gjerne vite det, men samboeren min ville ikke, så han "vant"

Nå er det bare 14 dager igjen og jeg er også utrolig spent. Tenker det blir en ekstra motivasjonsfaktor under fødselen.

Magefølelsen min sier gutt, hjertelyden er på rundt 140 og vekta ligger litt over gjennomsnittet.

Skrevet

Vi vet ikke, ingen av oss ville. Er veldig spent nå. ALLE tror det er jente, fra mormor på 90 til kollegaer og familien. Vi også tror det, men hva som er høna og egget..? Jeg er ganske lett påvirkelig, så det kan være derfor jeg også tror det. Uansett er det viktigste at det er et friskt barn, men for meg som liker å ha full kontroll har det vært en prøvelse :):)

Skrevet

Vi har også valgt å ikke vite. Det er jo så spennende:) Angrer ikke et sekund. De fleste har tippet jente, men tror veldig på gutt både jeg og mannen min. Har en gutt fra før og tar gjerne en til!! Begge deler er like bra.

Skrevet

Ja, vi VIL ikke vite det... ville ikke med førstemann heller. Syns det er kjempe spennende!! Til nå har vi vært på 11 UL (må til faste kontroller), men på UL i dag holdt legen på å forsnakke seg....

Vi er fortsatt like spente!!

Skrevet

Vi vet det ikke heller. sambo ville ikke, så det var helt greit. Men alle tror vi vet det, men ikke vil si det. hehe..

Har hatt følelsen av at det blir jente til å begynne med, men er blitt usikker de siste mnd. De siste som har kommentert noe, mener det blir en gutt. mens i begynnelsen mente de fleste jente.. Blir spennende å se. Har 13 dager til termin, så tiden flyr. Håper jeg slipper å gå for lenge over.

Skrevet

Vi vet ikke fordi baby ikke ville vise oss:) Har hatt jentefølelse hele veien og masse typiske "jentetegn", men blir like glad uansett om det blir gutt eller jente:)

Skrevet

Vi vet heller ikke! Samboer ville gjerne, men jeg ville ikke. Tror jeg har hatt 6 ultralyd'er til nå, og har klart å la være å spørre hver gang. Men det har vært litt vanskelig til tider! ;-) Nå er det 16 dager igjen til termin og det er så ufattelig spennende. Har null magefølelse på hva det kan være. Så mye for min kvinnelige og moderlige intuisjon så langt! Det var litt upraktisk ikke å vite kjønn når vi skulle gå til innkjøp av babyutstyr og klær og sånn, men det ordnet seg jo til det og, så! :-)

Lykke til alle sammen! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...