Gjest Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Noen flere som har det sånn, pleier å få det rett før jeg sovner eller når jeg våkner på natta. Kjempeekkelt, klør lissom "inni" beina, så hjelper ikke uansett hva jeg gjør. Fikk det for et par uker siden, er 38 uker nå.
lillemym Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 har det akkurat sånn som du. Det holder meg en del våken så jeg tenkte jeg skulle spørre legen om dette i morgen
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 er vanlig - såkalte urolige ben! jeg er plaget m det nå jeg også, har det noen ganger til vanlig når jeg ikke er gravid og.. slitsomt.
liten_passasjer Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Kjenner til problemet. Jeg tar magnesiumtilskudd før jeg legger meg om kvelden, det hjelper iallfall litt. Men det er virkelig stress med urolige bein, ja!! All sympati herfra.
Mamma:li Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Jeg hadde det slik i flere måneder, men det hjalp når jeg begynte med magnesium og sinktabeletter. Men den siste uken har det kommet litt tilbake igjen - så da sover jeg med støttestrømper i tillegg. Hjelper litt det også. Er i uke 37.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå