**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Hvor mye kostet den ca? Er jo et hav å velge i der også.... Men kjekt å handle inn til den nye verdensborgeren:)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Sjarmøren tilbrakte nettene de første 6 mnd i min gamle vugge. Sambo pusset den ned og malte den hvit, også kjøpte vi nye gardiner, sprinkel beskytter og sengetrekk i hvitt. Det er en sånn vugge som en går kjøpt på ser jeg, med vugga hengende på sånn stativ med hjul på og så gardiner hengende over. Syntes det var kjempe fint at min første sønn skulle få sove i min gamle vugge.
Brillemamma Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Har en hvit Brio sprinkelseng. Kostet 1700kr.
*Isabell* Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Først brukte vi vuggen som min morfar laget da jeg ble født, nå bruker vi sprinkelsengen som mine 5 søsken har brukt, men med ny madrass:)
Lille Filur Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Vi kjøpte den billigste på IKEA, funker veeeeldig bra=)
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 Hun har sovet godt og perfekt i den billigste Ikea senga til ca 300kr,men med den dyreste madrassen:) he he:) Er mange fine senger,men mange koster flesk!Denne senga kan males i den fargen du vil ha og den er kjempe stabil.Jeg pyntet den med en kjemp fin sengekant og sengehimmel:)
Nusseline♀♀♂ Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 Hva du enn kjøper så pass på at det ikke er plate i bunnen, men "bjelker". Vi fikk mugg i vår seng (BabyDan) pga det. Har nettopp kjøpt ny nå på Skeidar, Stompa Luna grindseng. Har ikke fått montert den ennå, men den var fin. Kostet 2300,-
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 12. juli 2007 #9 Skrevet 12. juli 2007 første månedene brukte vi vugga som min bestefar lagde til meg da jeg ble født. Så brukte hun en stund en uttrekksseng som også var kjøpt til meg da jeg var liten(den stod i fotenden av vår seng, i kroken,så hun kom seg bare oppi vår seng). Nå sover hun i en reiseseng jeg har arva til eldstemann av tanta mi. (med ordentlig madrass i tillegg til den som følger med senga selvfølgelig). Så det er ikke de store utgiftene vi har hatt på senger foreløpig. Eldstemann sover forøvrig i min gamle seng(rammemadrass) som jeg fikk da jeg var 15. Men han skal få ny seng i nermeste framtid.
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #10 Skrevet 12. juli 2007 Kjøpte Diktad sengen på Ikea - tror den kostet rundt 1500 med madrass
Forskeren Skrevet 12. juli 2007 #11 Skrevet 12. juli 2007 Har også svært billige, arvet vugge til minsten og billigste Ikea seng til største (m/fjærmadrass som kostet mer enn selve senga...).
katty Skrevet 12. juli 2007 #12 Skrevet 12. juli 2007 De 6 første mnd sov hun i leandervuggen ( www.leandervuggen.dk ) og så gikk hun over til sprinkelseng fra ikea:o)
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 12. juli 2007 #13 Skrevet 12. juli 2007 Har kjøpt seng fra Stokke, først er det en bitte liten en som er til de første mndene, også er det vanlig sprinkel størrelse variant på den etter det, husker ikke helt prisen. 6 - 7 000,-
selfangerkjerringa Skrevet 12. juli 2007 #14 Skrevet 12. juli 2007 Minimais sover i sprinkelsenga, som storesøster har brukt, og som vi igjen har gått i arv fra to eldre søskenbarn. Jeg vet faktisk ikke helt hvor gammel den er, tror det er ca 12 år. Nyyydelig hvit sprinkelseng, helt enkel Men siden vi hadde litt bedre råd denne gangen enn med første barn, fleska vi av gårde og kjøpte den indiske babyvugga. Den henger i taket på stua (vi har STOR stue), og der har Minimais sovet dag-dupper siden hun var nyfødt. Nå har storesøster på 3 begynt å like vogga også, og hviler der innimellom, eller bare klatrer oppi og ligger og prater med dokkene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå