Gå til innhold

Noen i South Carolina?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nettopp flyttet til South Carolina. Er det noen andre her?

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flytter snart til Nord Karolina =o)

Skrevet

Hvor da? Langt fra SC? Vi bor nerme Georgia, ca 2,5 times kjoering fra Charlotte, NC. Litt Varmt her naa for meg som kommer fra Norge :-)

Skrevet

Vi kommer til å bo en times tid sør for Raleigh,så da er du langt borte fra der jeg skal bo.

Var nærmere 40 varmegrader da jeg var der i beg av juli, og varmen er der nok enda,ja.

Men jeg har vært så frossen mange ganger i mitt liv, at varmen skal jeg tåle helt fint.

;o)

Skrevet

Det var jo dumt at det blir ca 3,5 time mellom oss da...Vi som er omtrent paa samme alder og min datter er vel omtrent paa din yngste soenns alder...(ca 20 mnd) Saann kan det gaa... Vi bor i Aiken omraadet, og jeg begynner saa smaatt aa bli vant med veret naa....

Skrevet

Nå står vi midt i flyttinga her, men vile bare si at er du i området jeg skal bo,må du bare rope på meg på dib =)

 

Kjører forhåpentligvis i morgen,men akkurat nå er jeg ganske fortvila over alt styret og alt rotet.

Får hjelp av ei dame med to jenter til å vaske her i dag. Håper det går fort.

Men ikkenoe blir gjort om jeg sitter her inne ;o)

 

Ha en flott dag!

 

NL

Skrevet

Kjaere deg!

 

Haaper flyttinga gikk bra og at du kommer i orden ganske raskt. Flytting er ganske stress...Flytta selv ut av Norge for 7 aar siden, og dette er 3. landet siden da. Kjekt naar vi kommer i orden, men gysla stress mens det staar paa.

 

Leste nettopp avskjedsinnlegget ditt paa modne foreldre, synes det er trist at du forsvinner. (Har ikke vert inne paa dib paa ei stund, saa har nok gaatt glipp av en del hendelser i det siste) Har alltid likt innleggene dine, har fulgt saann noenlunde med deg siden vi begge gikk gravide i 2005....Men, det tok meg 2 aar og flytting til SC foer jeg skrev et eneste ord her inne.

 

Skal nok se etter det norske flagget ved hwy70 (tror jeg at jeg leste en eller annen plass) dersom vi er paa kjoeretur til NC :-)

 

Oensker deg og dine alt godt og haaper veiene vaare krysses en dag.

 

 

Stor klem fra meg :-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...