Gå til innhold

Noken frå Bergen som har termin i desember/januar??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i bergen og har to termin foreløpig:) en den 10 jan og en 22. des.

den siste fikk jeg etter ult. undersøkelse i dag, spennende hva:)

Skrevet

eg og bor i Bergen

har termin 17januar!

Skrevet

Heisann! Vi er en liten gjeng som avtalt å treffes medio august som alle har termin des/jan. Du får følge med, så ser vi når treffet blir. Kjekt med fler. Håper formen din er fin. Nyt sommeren med baby i magen. Det gjør jeg!

Skrevet

Kjekt at me er fleire!! Hadde vore kjekt å bli kjent med litt trille-venner o.l:-)

Januar Glede - 10. jan og 22. des. Oi! Det var forskjell!! Kjekt å bli flytta den vegen då:-)

Skrevet

Jeg bor også i Bergen, har termin 20.januar:)

Hadde vært kjekt å møte andre i samme situasjon etter hvert!

Skrevet

Bor også i Bergen. Kansje vi kan skrive litt om oss selv?

Eg er samboer,25 år (26 i okt).Eg har 2 gutter fra før på 6 og 8 år og bor 5 min fra Nesttun.....Andre? Har forresten termin 15 jan,men USIKKER! hehe

Skrevet

Hei eskimo! Ja helt helt enig:) Var på ultralyd igår hos privat lege, måtte bare se den lille igjen=) Der lå jeg i benken og ble helt overveldet med følelser, tårene tryllet og legen bare smilte til meg=) Der var min lille gull, hel skapt og rullet seg fra side til side og opp ned, nei det var herlig å se savner alt:(

må jo begrense det der med ultralydstråling og sånt. Hva synes dere om det, er det farlig?

Skrevet

Eg bur med sambuaren min i sentrum, er 21 år og studerar til vanleg i Bergen. Dette er vår første:-) Har termin 27. desember (foreløbig iallefall;-)

Skrevet

Blir jo sagt i Norge at det ikkje er påvist at det er skadeleg, men eg las i et svensk gravid-blad, der stillte legane seg ganske skeptiske faktisk!! Men det var 3D o.l. for dei meinte at stålinga som var nå, var myyyykje sterkare enn den som vart brukt i ultralyd på 70-talet, så me burde vera forsiktige for dei viste ikkje korleis langtids-effekten var...

litt langt, hehe

Skrevet

Hei. jeg bor også i Bergen:) Er 25 år, gift og venter nr 2 26 desember ( skal på ul om 2 uker så da får jeg fastsatt den datoen ordentlig)

Hadde vært hyggeligt med et treff:)

Skrevet

jeg er fra bergen:) jeg har termin 27 januar:D

Skrevet

Hei eskimo! Jeg er også skeptisk til ult. Så nå tror jeg det forholde for

en stund, ihvertfall til uke atten:)

Takk for svar!!!!!!!!!

Skrevet

Kva tid skal du på den? Eg skal om to veker, har ikkje vore før, så eg gler meg heilt enormt!! (og grua meg litt...)

Eg er egentlig skeptisk til bruk av mykje av alt eg..hehe, men litt er jo iorden for min del då;-)

Skrevet

Jeg bor også i Bergen og har termin 2. desember

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...