Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 dytter denne opp jeg, for dette lurer jeg også litt på......
mammat2goll Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Det kan variere fra person til person. Noen merker ikke det engang fordi det kommer bare litt og litt sammen med utflod. Andre ganger kan det komme en slimklump og kan innholde spor av blod...
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 når eg va på do igår kveld, så kom det masse blankt slim på papiret når eg tørka meg... tenkte med en gang på slimproppen, men eg vet ikkje.... sorry detaljer ass.... men ka dokker trur?
ennaH Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Slimproppen er blakket, altså hvit-aktig, som regel med blod i. Den kommer gjerne som tråder, og kommer først idet livmora presser den ut med rier. "Blodslim" var fødeavdelingas betegnelse på det da jeg ringte og fortalte at jeg trodde førstemann skulle ut, og det var en veldig dekkende beskrivelse.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Blank/hvit og geleaktig med noe blod.Hvet det når du ser det :-) (hilsen en som venter nr 7)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå