Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 typen min har vært sår lenge nå på penis, trodde det skulle bli bedre uten to dager med sex, men nei. han er fremdeles sår.....kan det være sopp? Det klør ikke eller noe og jeg merker ingenting eller lukter noe av meg selv osv. blir takknemmelig for alle svar:)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Holder strengen på å ryke? Skjedde med min eks da vi nettopp var blitt sammen og hadde hyppig og het sex....
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Skaff deg nye gubbe.... For en amatørpikk...Mannfolk skal da ikke være sår på snurrisen:-) Mulig det kan være gnagsår, men da har han mest sannsynlig ei annen dame han ligger å dasker på mellom slagene:-)
endaengang Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Kanskje han er for ivrig til å dra i nisselua etter at du har lagt deg...?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 du har aldri blitt sår fordi du bare puler på BÆREPOSER!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå