gull-ønske Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Ser at du har hatt gleden av å kunne plassere deg under listen av lykkelige gravide på ikm-listen. Ville bare passe på å GRATULERE deg! Så deilig det må være endelig å lykkes. Blir spennende å se om det blir en eller flere da! Skriv litt til oss da vel, er så koselig å høre litt fra dere som endelig har klart det. Og hvordan er det med symptomene, er de allerede på plass? Klem fra
gull-ønske Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. juli 2007 ...... Oh'rly mener jeg selvsagt!
Oh'rly Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Mange takk, jeg kan nesten ikke tro det er sant selv :-D Begynte å teste allerede på lørdag (rugedag 10), og fikk store øyne da det plutselig sto "gravid" på plastdingsen! Turte ikke helt å slippe løs gleden, men i dag fikk jeg svar på blodprøven og hcg målte 364 så da må det jo være lov å skryte litt ;-) Siden jeg har gått igjennom en IVF-behandling har det blitt masse medisiner (inkl. kinesiske hamsterhormoner!!) og dermed er det vanskelig å si hva som er symptomer og hva som er bivirkninger. Men akkurat nå er jeg litt småkvalm og har ømme pupper (men puppene var egentlig mye værre den første halvannen uka etter innsetting). Også er jeg forresten veldig trøtt - syns øynene mine har vært såre i ukesvis. Mensen har jeg ikke sett snurten til, så det må vel være det sikreste symptomet jeg har i tillegg til plastdingsene som ligger strødd rundt i huset med "gravid" på ;-p Har lyst til å løpe rundt ute og hyle at "jeg er graviiiiiiiiiid!" men kommer nok til å holde det for meg selv inntil jeg føler meg litt sikrere på at det sitter. Jeg håper det virker litt inspirerende at det faktisk _er_ mulig, for selv har jeg kjent håpløsheten på kroppen gang på gang men plutselig har jeg kommet over et gledesutbrudd og tenkt at "se der, det kan fortsatt skje". Lykke til alle sammen, unner dere alle å føle gleden over at et (eller flere?) egg endelig har klort seg fast :-D Klem og babystøv fra meg
kaje Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Gratulerer saa masse. Jeg trengte en positiv historie idag. Hvor gammel er du??? Bare lurer siden jeg er en skikkelig gamling... nettopp blitt 45 :-((
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Gratulerer ! Slike gode nyheter er gode å lese når man stikker innom! Klem fra
Oh'rly Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 Hei kaje, leste at du var langt nede i dag, og jeg føler veldig med deg. Det er en påkjenning å mislykkes gang på gang. Hvis jeg var deg ville jeg nok ha prøvd IVF i stedet. Jeg er "bare" 38 selv og var overbevist om at eggene mine var gått ut på dato. Ville likevel gjøre et siste forsøk og "ta'n helt ut" for å se om det var noe brukbart i eggstokkene mine. Og foreløpig ser det jo bra ut - av de 6 eggene jeg fikk ut ble 4 befruktet og 3 delte seg så bra at de kunne legges inn. De fikk faktisk toppkarakter :-) Nå vet jeg jo ingenting om hvordan det står til inne i rugekassa enda, men det er bare å vente å se. Jeg kan skjønne at du føler tiden begynner å gå fra deg når du er 45, men husk at det finnes kvinner på over 60 som har født barn. Uansett hva du bestemmer deg for å gjøre håper jeg du lykkes og får plassert gullegget til slutt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå