Gå til innhold

Er det mulig å få permisjonsdepresjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så sliten og trøtt for tida og er mye i dårlig humør. Gruer meg nesten til neste dag fordi jeg vet jeg skal være hjemme med lillegutt. Jeg trenger så sårt litt voksenkontakt! Møter selvfølgelig venner innimellom, men det blir langt i fra nok.

Mitt største ønske er å dra på en helgetur med en eller annen venninne. Komme meg bort fra barn og ansvar en liten stund. Men økonomien sier at det ikke er greit..

Nå er det heldigvis bare en uke til jeg skal begynne å jobbe igjen. Da har jeg gått hjemme i 1,5 år! Ble sykmeldt tidlig i svangerskapet fordi jeg har en jobb som det ikke passer å være gravid...

Er det noen andre som holder på /har holdt på å gå på veggen?

Er såååååå lei!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det så travelt med sinnsykt mange prosjekter i permisjonen, så har nok ikke hatt tid til å bli lei! Men jeg skjønner godt at det er mulig!!

Skrevet

jeg var også hjemme i litt over et år, og var kjempelykkelig for å begynne å jobbe igjen for en uke siden;-)

Så jeg tror absolutt det er mulig. Jeg er bare ikke noe godt husmoremne.

Skrevet

Hei:) Jeg hadde det sånn jeg også. klarte nesten ikke løfte armene. Begynte å jobbe halv stilling for en uke siden. Det hjalp virkelig. Kan være sliten etter jobb men det er så godt å komme hjem til guttene mine. Setter mye større pris på alt nå og har myyye mer energi.

Skrevet

Samme her.. Gått hjemme i ca. 15mnd. Begynner å jobbe om 3 uker. Kan nesten ikke vente...

Kjempe kjedelig å være hjemme så lenge.

Skal aldri bli hjemmeværende hvertfall.

Skrevet

Samme her. Jeg har gått hjemme nå i 13,snart 14mnd, og begynner i jobb igjen om en mnd. Gleder meg!!! Jeg er i det siste blitt utrolig lat, lei og sur... Er kjempe glad i det lille gullet mitt, men er kjempe klar for å komme ut i jobb igjen! Å få litt voksenkontakt.

Så ja, jeg tror nok det er mulig å få permisjonsdepresjon..

Skrevet

Godt å høre at det sikkert blir bedre når jeg begynner å jobbe. Orker ikke å være sånn mye lenger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...