Alenemor til 2prinsesser Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Hehe kanskje alle andre har fått d alt??? Fikk d hvertfall idag Kjempefint var d
rødhette* Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Har ikke fått en dritt siden tepakkene.. så da kommer det forhåpentligvis noe til meg også snart!
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 Jeg fikk ikke noen tepakker jeg da.. Teskrinet er tomt da, så man må fylle d selv.. Men det er gigantsik... hehe
Sabina og gjengen Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 jeg har heller ikke fått det:/ hehe, rødhette, vi får sende noen klagemail:p
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2007 jeg har sendt de mail flere ganger jeg og etterlyst... hehe Utolmodig jeg hehe Men når jeg plutselig fikk d i posten idag så skjønte jeg ikke hva det var, hehe, så var og henta det på posten og da måtte jeg åpne d med en gang jeg kom i bilen for var så nysgjerrig hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå