Gå til innhold

IDAG FIKK JEG TE SKRINET MITT :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe kanskje alle andre har fått d alt???

 

 

Fikk d hvertfall idag :D Kjempefint var d :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke fått en dritt siden tepakkene.. så da kommer det forhåpentligvis noe til meg også snart!

Skrevet

Jeg fikk ikke noen tepakker jeg da..

 

 

Teskrinet er tomt da, så man må fylle d selv.. Men det er gigantsik... hehe

Skrevet

jeg har heller ikke fått det:/

hehe, rødhette, vi får sende noen klagemail:p

Skrevet

jeg har sendt de mail flere ganger jeg og etterlyst... hehe

 

Utolmodig jeg hehe

 

 

Men når jeg plutselig fikk d i posten idag så skjønte jeg ikke hva det var, hehe, så var og henta det på posten og da måtte jeg åpne d med en gang jeg kom i bilen for var så nysgjerrig hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...