Gå til innhold

Jeg har testa photoshop jeg =)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow imponert!!!!! stilig var det.. sukk skulle ønske jeg kunne sånt.. får vel lære meg det når lille gutt kommer ja

Skrevet

det er faktisk ikke så vanskelig=)

du lærer det nok=)

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Chicka..

på hjemmesiden din.. på 1-2 mnd.. er det moren din som holder søte snille even n?

for dere ligner.. noe utrolig!!!

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

var det jeg mente.. hehe.. ja dere er like :)))

Skrevet

du har post:P

Skrevet

det er så kult med sånne kolasjer... synes du er kjempeflink :)

Skrevet

Takk Ninni=)

 

Du har fått pengene forresten?

Skrevet

Ja, det er lenge siden jeg fikk dem :)

 

Håper å se deg snart, har fødselsgave til Even - som jeg håper han ikke har vokst fra allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...