MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Å nå er jeg stolt! Skikkelig nybegynner, men synes det ble fint jeg=) Eller hva? http://img235.imageshack.us/img235/9528/evenfotosjppvq1.jpg
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 wow imponert!!!!! stilig var det.. sukk skulle ønske jeg kunne sånt.. får vel lære meg det når lille gutt kommer ja
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 det er faktisk ikke så vanskelig=) du lærer det nok=)
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Chicka.. på hjemmesiden din.. på 1-2 mnd.. er det moren din som holder søte snille even n? for dere ligner.. noe utrolig!!!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2007 På 0-1 mnd ihvertfall Her er hun.... http://i108.piczo.com/view/3/2/v/k/j/a/r/j/g/g/k/x/img/i296855612_68681_6.jpg Vi er ganske like...
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 var det jeg mente.. hehe.. ja dere er like ))
Mamma'n til Thias Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 det er så kult med sånne kolasjer... synes du er kjempeflink
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. juli 2007 Takk Ninni=) Du har fått pengene forresten?
Mamma'n til Thias Skrevet 12. juli 2007 #10 Skrevet 12. juli 2007 Ja, det er lenge siden jeg fikk dem Håper å se deg snart, har fødselsgave til Even - som jeg håper han ikke har vokst fra allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå