Mammatiltoprinser Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 På tur hjem fra Sverigeferie i går stoppa vi innom svinesund og måtte da innom happyland. Der hadde de tilbud på bilsete. Acta graco med base fikk vi til 1100 norske kroner. Slo til. hehe I dag var vi innom barnashus og kjøpte vugge og stelleveske.. Så da er det ikke så mye som mangler. Har ikke termin før i beg av november og dette er andremann. men selv om vi får to av samme kjønn er det morro med en del nytt til andremann også.. morro å shoppe!!
pandabjørn Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 hei jeg er på jakt etter vugge hvor mye kosta vugga på barnashus??
Mammatiltoprinser Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 Nå vet ikke jeg åssen vugge du skal ha da.. men dette var en sånn type med sprinkler og som man kan velge om man vil skal vugge eller ikke... den vi kjøpte kosta 1498.. men de har disse vuggene med "meier" også.. slike heltre vugger. Den ene jeg så på barnas hus kosta rett over 2000kr
pandabjørn Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 hadde tenkt å ha heltre vugger uten sprinkler........jeg får gå inn å se på barnashus hva de har.. tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå