Millerine Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Sukk, er så trøtt for tiden! Var megatrøtt i sarten også, men det gikk seg liksom litt til etterhvert. Nå i uke 20 har den voldsomme trøttheten kommet tilbake og jeg sover to ganger om dagen, gjerne to timer hver gang! Om natta sover jeg også godt. Ha begynt med jern nå, jordmor sa det var viktig i ukene fremover. Men det kunne vært spennende å høre hvor trøtte dere andre jenter er, hvor mye ekstra må dere sove, og klarer dere dere fint gjennom dagen uten en blund eller to? Klem
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Jeg er alt for trøtt - har forsovet meg til jobb to ganger denne uken. Når jeg kommer hjem er jeg helt nødt til å ha en time/halvannen til to timer på puten for å overleve kvelden, og sovner som en stein igjen når jeg legger meg. Er slitsomt, føler jeg går i evig koma... så er jeg så gretten mot pusen min og.. :/ Er tretten uker i dag, og var kjempetrøtt i starten og.. har vært borte en stund, men kom tilbake i uke tolv. Kjedelig.
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Hei Millerine! Har entret uke 22 nå og i et par - tre uker nå har jeg vært syyykt trøtt. Er helt avhengig av en god natts søvn + en lur på ettermiddagstid, ellers blir jeg nærmest avsindig. Har hatt DET deilige sommerværet her i det siste, men det gjør meg bare enda trøttere å være ute... Er som om det å puste inn frisk luft er rene skjære sovemedisinen for meg. Litt vanskelig å skulle være alene om å holde en 4-åring i ånde når det er på den måten, for ikke å snakke om hvor sur jeg kan være.... Må vel bare leve med det :-)
Moyra Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Heisann. Jeg er nå i uke 24 og jeg må si jeg sliter mye med at jeg er trøtt og slapp om dagen jeg også. Er sykmeldt pga bekkenløsning, så jeg orker heller ikke så veldig mye anstrengelser. Har slitt litt med forskjølelse den siste uken, og da jeg var hos JM på tirsdag fikk jeg vite at jeg hadde lavt blodtrykk. Kanskje ikke så rart at jeg er så slapp og trøtt, men det er slitsomt å ha det sånn, for jeg ligger bare og sover... Får bare håpe at det endrer seg, for for en mnds-tid siden så var jeg en skikkelig energibombe..Må si det har snudd seg drastisk nå.
lillemor og lillebror Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Har også blitt kjempe trøtt- igjen.... Er i uke 23 nå. Har heldigvis ferie nå, men begynner på jobb igjen på mandag. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare det. Her om dagen sov jeg.. ehh... 14 timer!! Og noen dager må jeg ha meg en middagslur selv om jeg sto opp kl 11. Har funnet ut at jeg ikke kan få flere barn før den jeg har i magen nå er så stor at h*n kan passe seg selv, mens jeg sover meg gjennom svangerskapet ;P
brummemamma- Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Trøtt jeg og, 18 uker- venter på energiøkning, men selv om jeg har ferie er jeg trøtt trøtt trøtt- gruer meg litt til å begynne å jobbe etter ferien, men får se formen an og slappe av så godt jeg kan.
♥lurelure♥ Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 Var veldig sliten og trøtt de første 4 mnd. Har gått bedre i det siste:) Men i dag er jeg sliten, det er trolig pga at jeg la meg ALTFOR sent i går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå