Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Hvordan blir babyer (rundt 6 mnd) påvirket av å flytte? Er dette noe som ikke er anbefalt, eller går det stort sett greit? Ville det være lurt å flytte når barnet er mindre?
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Hei vi flytta da sønnen min var ca 5-6mnd. Ingen problemer det=)
MammaDilla Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Venninnen min flyttet nylig. Da var dattera 5 mnd. Hun beholdt sengetøyet på i sengen til minien for at den trygge lukten skulle være der når hun skulle sove. Men ellers gjorde hun ikke noe spesielt. Leide stor bil så de fikk alt i hus i løpet av en helg. Gikk strålende
snurrepipperi og go'ungen Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Vi flyttet da mini var 5 mnd, ingen problemer. Vi beholdt også sengetøyet, men det var mest fordi han også fikk ny seng i nyehuset. ;o)
selfangerkjerringa Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Vi flytta til Tyskland da eldstejenta var 4.5mnd. Og hjem igjen da hun var 9mnd. Ikke noe problem noen av veiene, hun var (og er) en rolig og trygg unge
♡ A & E ♡ Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 hei, vi flyttet når gutten vår var rundt 2,5 mnd. de første dagene var han bittelitt urolig men så gikk det fort over. så utenom at det var fryktelig stress for oss så gikk det kjempebra! barn er så flinke til å venne seg til ting og det har jo dere der.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 Vi flytta til Oslo da snuppa var 4,5 mnd og tilbake til Trondheim da ho var 6,5 mnd. Før vi flytta kunne vi legge ho til å sove i senga si og gå ut av rommet, og ho ville etterhvert sovne (måtte putte inn smokken mange ganger, og ho gråt litt innimellom), men det gikk greit å få ho til å sovne av seg selv. Første natta i nytt hus begynte ho å skrike med en gang vi gikk ut av rommet på kvelden, det var umulig å roe ho uten å være inne hos ho. Det har fortsatt slik, nå er ho 8 mnd.
Elimie :-) Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 Vi flytta da hun var 5 mnd, og jeg husker hvor "skuffet" jeg var over at det ikke så ut som hun merket noe som helst...hihi... Når vi var på besøk hos andre så merket jeg tydelig at "dette er nytt". Men da vi flyttet så var det akk som hun ikke merket noe. Hadde jo stort sett samme møbler da, og det første vi gjorde var å gjøre i stand rommet hennes. Og så prioriterte vi å gjøre akk de samme rutinene som ellers når det gjaldt henne, som tidspunkt, måltider og legging. Gikk kjempefint!!!
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 13. juli 2007 #9 Skrevet 13. juli 2007 Klart det går bra å flytte....nå må vi mødre slutte å "lage" problemer av ikke no
Learning to fly Skrevet 13. juli 2007 #10 Skrevet 13. juli 2007 Neida, det går så fint så. Når barna er større også, det går like greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå