Happy H Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Hei hei kor masse betala dåkke servitørene for jobben? eg syns dette e vanskelig, veit ikkje ka som e vanlig, og ingen av servitørene vil si en pris til oss.
♥Snulder Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Spørs hvor lang dagen deres blir, og om det er private dere har som hjelp? Vi har privatpersoner, og regner med rundt 1000-lappen pr. snute.
Bebis08 Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Vi betaler kr. 250 pr time per servitør. Men da får vi jo maten også av de, vet ikke om det har noe å si....
stavangermamma3 Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Jeg har selv jobbet som servitør. Jobbet da "svart" i noen brylluper og fikk minimum 200,- pr time. Men da skal servitørene ta seg av alt. Dekking, servering og rydding. Hadde også forventet at de kunne det de gjør for den prisen, er det noen som ikke har lenger erfaring ville jeg betalt mellom 100 - 150,- pr time.
sussa4 Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Jeg fikk tilbud av to gode venninner og de ville ikke ha noe, men nå hadde vi et spesielt enkelt bryllup og hadde kun middag og dessert. Så da de hadde fått desserten på bordet , sendte vi dem hjem slik at de kunne stelle seg og komme tilbake til kaffen (de fikk hver sin blomst til 200)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Jeg hadde en forhenværende kollega som spurte om jeg ville servere i bryllupet hennes.Det var hennes måte å invitere meg på. Jeg ga dem tilogmed gave! Hun la det hele fram som om det var en ære å få hjelpe henne. Jeg var ung og dum og skjønte ikke at jeg ble utnyttet. Betal servitørene ordntlig, det er mitt råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå