Gå til innhold

mensen smerter!


augbeby

Anbefalte innlegg

de siste dagene har jeg hatt mange kynnere og mens smerter... betyr dette at fødselen snart er i gang eller er det normalt.. mye vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg har det akkurat på samme måte. Jeg kan ikke huske å ha så hyppige menssmerter 3 uker før termin sist, så jeg vet neimen ikke.

I natt hadde jeg et ganske kraftig annfall av mens smerte, men ikke noe på dagen idag. Det kan nesten virke som om det begynner å modne seg, vi får se hvor fort ting skjer nå ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte at jeg fikk mensen i natt og våknet kl. 05 med menssmerter i ryggen. Har kommet og gått litt utover dagen. Er øm i magen og har mer kynnere også. Men vil helst ikke føde før termin, for huset står fullstendig på hodet. Går gjerne 2 uker på overtid sånn det ser ut nå!

 

Så jeg satser på at det er modning og ikke noe mer!

 

(Er 36+4 i dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også øm i magen. Vet ikke om det er kynnere eller babyen som strekker i livmoren. Tungt og vondt å ha så stor mage. Stikker i livmortappen. Vil ha han ut, men leiligheten min står også på hue så jeg håper jeg rekker alt før jeg føder. SFmål i uke 36 på det høyeste punktet på min kropp så magen har ikke begynt å falle ennå. Jeg trodde også at ting var på gang, men jeg vet jo ikke hvordan jeg skal eller kommer til å føle når ting er i gang...ettersom jeg er førstegangs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ut på tur

Har hatt det sånn en stund nå, men noe av det i ryggen relaterer jeg også litt til været.

Regner ikke med å føde enda. Fortsatt nesten 5 uker til DATOEN :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...