Gå til innhold

oppussing!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen andre som har holdt på med oppussing/ bygging av bolig mens dere var/er gravide?? Det har vi, og jeg har vært i fin form så jeg har malt masse med vann maling gjennom hele sv.skapet og ellers hjulpet til m det som har trengs.Er nå i uke 36+4 d. Noen som vet om det er skadelig for babyen!!??? Fikk plutselig litt panikk!! Hører så mye forskjellig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vi pusser opp til den store gullmedaljen! Desverre fikk jeg tidlig bekkenløsning og vi startet prosjektet da vi fant ut av vi var gravide, så jeg har ikke fårr hjulpet til over hodet! Stakkars mannen min, han må gjøre alt selv, nå er han nesten ferdig med badet, og vi ligger langt etter skjemaet, men pytt pytt... Barnerommet og badet blir ferdig til vidunderet kommer, resten haster ikke...

 

Jeg sjekket ut litt da vi bestemte oss for å ta en hel del av huset, det eneste er at man skal ikke bruke annet enn vannmaling, og når man kommer mot slutten er det viktig å lytte til kroppen når den er sliten og selvfølgelig ikke løfte så mange kiloene.. Ellers sa legen til meg at mailing og sånne ting er ikke farlig, men lytt til kroppen. Så jeg hadde ikke hatt panikk hvis jeg var deg.. :o)

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maler vi også. Skulle ha begynt på badet for lengst, men har ikkje fått gjort noko som helst. Tar visst mykje lenger tid enn eg trudde. Men har fått malt heile kjelleren, 3 soverom og held no på med gang og trapp. Skulle verkeleg ha fått tatt badet før babyen kjem, men vi får no berre ta det når vi får anledning..Har termin 10 august, så litt tid igjen har vi no :)

 

Eg har malt både med vann og oljemaling. Har vore litt redd for det med oljen, men har vore flink og lufta og tatt meg hyppige pauser. Håper det ikkje har vore farlig for fosteret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...