shinee Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 er bare på besøk fra 2.trimester..men jeg lurer på om noen av dere har hatt menslignende smerter under svangerskapet??har hatt det så å si hele tiden jeg men kansje ekstra sterke i det siste..er det normalt??er 17+1 idag:)
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har hatt mensmurringer så og si hele svangerskapet, og har det fortsatt! Styrken har variert litt,men har vært akkurat som mens-smerter! Så tror nok dette er ganske normalt=) Lykke til videre med spiren i magen din=)
shinee Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 ok,takk,det var greit å høre:)har hørt så mye om at det er masse mensmurringer på slutten av svangerskapet,så det er så lett å bekymre seg=)
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Det er nok hyppigere på slutten av svangerskapet,i hvertfall for min del og jeg har igjen 16 dager til termin. Det er lett å bekymre seg ja........et svangerskap er masse bekymringer,spesielt første gangen=) Glad jeg snart er ferdig jeg......hehe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå