Gå til innhold

nesten helt festet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos jordmor idag og hodet var nesten helt festet. noen som vet hvor lang tid det tar til det er helt festet da? og må det kjennes ut som man har barnet mellom bena når man sitter=P leser om mange som har det sånn, men det har ikke jeg merka noe til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer egentlig på det samme, fikk beskjed i går at hode kun var nesten festet

Skrevet

Sikkert ikke så lenge igjen, men det er umulig å forutse når. Det behøver ikke kjennes ut som hodet til baby er mellom bena nei. Men jeg opplevde i allefall mindre smeter fra bekken etter hodet var festa. Mer stabil på en måte.

Du får bare være flink å gå litt turer om du klarer ;) Det hjelper baby å synke lenger ned. Lykke til!

Skrevet

ja, får prøve på det. blitt litt mindre turer i det siste nå som det kjennes ut som jeg har overtrent magen bare jeg rører litt på meg. litt dårlig form kanskje.. =/ får ta det igjen etter fødselen=)

Skrevet

jeg fikk besked sist torsdag at hodet nesten var festet..til meg ble d ikke ordentlig festet før fødselen..jeg fødte sist fredag for 6 dager siden.. så hodet trenger ikke alltid feste seg:O)

Skrevet

okey=) bare redd hun skal finne på å snu seg tilbake før det rekker å feste seg helt. men den sannsynligheten er vel ikke stor?

gratulerer=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...