Gå til innhold

såh..BYÅSENDAMER..hva skjedde med treffet?hehhe;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ska vi prøve å dra igang et nytt eller hva sier dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei;)

er inne og sniker fra 3 tri. jeg,men er dette treffet forbeholdt 2 tri. jenter eller,hvis ikke er jeg med jeg;) flyttet nettopp hjem til trondheim etter å bodd i oslo siden januar, kjenner ingen andre gravide her heller,så det ville vært moro å bli kjent med andre...bor på kystad jeg da...

Skrevet

neidaneida:o) du kan godt legge en link inne på tredje og:o) er snart der jeg og;o)

meningen med å starte et slikt treff var å prøve ut bydelsrestaurantene og finne trillevenner og kasnkje bli litt kjent før babyene popper ut av oss..så er det flere av dere inne på 3tri,så er dere jo hjertelig velkomne!

Skrevet

okey,men det høres jo topp ut,blir kjempe kos å bli kjent med andre i samme situasjon;)

Skrevet

posta inne hos dere og jeg:o)sikkert noen byåsendamer der inne og;o)ser jo en masser av dem rundtom her,og RART om de ikke er på bim hvertfall noen av de

Skrevet

ja no må vi får te et treff igjæn, va jo så kozelig sist..... æ stemme for palermo:)

Skrevet

Æ stemme med deg :D gøril :=)

Skrevet

stemme og for palermo ja..hihi..

Skrevet

hei hei jeg har nettopp flyttet til Saupstad det er vel ikke så langt unna eller?.. :) så om det er greit har jeg også lyst til å bli med:)

Skrevet

selvfølgelig Anette, du er hjertlig velkommen:)

hilsen Gørill

Skrevet

god søndag!

da var jeg hjemme fra hytta igjen;o)

noen som har forslag til tid og dag her da?

Skrevet

ok va med søndag da? Om en uke? søndag er en sånn kjedelig dag synes jeg.. :P hehe.. ;)

Skrevet

reise bort fra onsdag no, te tirsdag æ:(

Men vi får ta et te snart, om dåkk møtes i mellomtida:)

Skrevet

onsdag enste uke da(den dagen etter du er kommen hjem)? så får vi alle med ..

Viss alle sier at en dag går bra.. så ser vi åssen det funker ;)

Skrevet

høres ut som en god dag;) er med på den jeg vettu:)

da er det snakk om onsdag den 25 juli da folkens, e det nånn fler som kan denne dagen?

Skrevet

nope,da må nok jeg melde pass..da er vi på ferie

Skrevet

ingen som er med i uke 31 da?

Skrevet

onsdag 25 høres greitt ut,spiller egentlig ingen rolle her,er hjemme og suller uansett:) hvilken tid da??

Skrevet

skal vi si kl 19.00 på palmero , den 25juli da.

Skrevet

kan ikke da jeg...ingen som vil uka etter da?da er kanskje alle hjemme fra ferie igjen?

Skrevet

Jeg er med på treff 1.august(onsdag) på Palermo.. da kan vel de fleste møte? artig med byåsentreff da!! :)mange trillekamerater!!

Skrevet

slenger meg med 1/8 jeg og..

Skrevet

jo men passer det bedre da? så visst æ e åpen før det meste :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...