Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ifølge legen min (og helsekortet) er jeg idag 25+5. men når jeg logger meg på her inne får jeg at jeg nå er i min 27. svangerskapsuke (100 dager igjen idag). jeg har jo registrert meg med samme termindato som legen min har gitt meg. hvordan kan det ha seg? er det forskjellige måter å regne på??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva var første dag i siste mens da? sikkert en liten feil en av plassene...? sikker at det ikke står 26 + 5 i helsekortet? da stemmer det nemlig;)

Skrevet

usikker på siste mens, men tror det var 23. des. har fått termindato ut ifra UL. termindato er 20. okt.

Skrevet

hmm det er litt forskjelligt fra hvem du går til faktisk, hos meg så skriver de i hutt og pine, men er jo kun snakk om noen dager, jeg hadde siste mens 11 januar og termin 16 oktober.

hvordan i all verden har du fått termin den 20 da;) det er noe som ikke stemmer, men uansett er det snakk om dager så er det jo ingen ting å henge seg opp i;)

Skrevet

hadde en pillepause, så tror det ble litt tull da. visste ikke jeg var gravid før jeg var 4 mnd på vei :) så blir et kort svangerskap :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...