miss_p Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 ifølge legen min (og helsekortet) er jeg idag 25+5. men når jeg logger meg på her inne får jeg at jeg nå er i min 27. svangerskapsuke (100 dager igjen idag). jeg har jo registrert meg med samme termindato som legen min har gitt meg. hvordan kan det ha seg? er det forskjellige måter å regne på??
Vestlandske meierier A/S Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 hva var første dag i siste mens da? sikkert en liten feil en av plassene...? sikker at det ikke står 26 + 5 i helsekortet? da stemmer det nemlig;)
miss_p Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 usikker på siste mens, men tror det var 23. des. har fått termindato ut ifra UL. termindato er 20. okt.
Mamma til snart 4 Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 hmm det er litt forskjelligt fra hvem du går til faktisk, hos meg så skriver de i hutt og pine, men er jo kun snakk om noen dager, jeg hadde siste mens 11 januar og termin 16 oktober. hvordan i all verden har du fått termin den 20 da;) det er noe som ikke stemmer, men uansett er det snakk om dager så er det jo ingen ting å henge seg opp i;)
miss_p Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2007 hadde en pillepause, så tror det ble litt tull da. visste ikke jeg var gravid før jeg var 4 mnd på vei så blir et kort svangerskap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå