77Janne Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Hurra alt står bra til :-) Vet ikke hvilket kjønn det blir da. Men jeg vil ikke vite det heller, så får jeg den ekstra spenningen til fødselen. Og nå har jeg bilder av lille nurket mitt :-) Ny termin ble 10 desember, så bare flyttet 2 dager lenger unna. Det skal jeg overleve. Men hadde håpet at termin skulle bli skjøvet litt fram. 14 dager over tiden blir julaften det:-( Har ikke lyst til å ligge på sykehuset julaften, så dette barnet har å komme på termin :-) LUCIA77: Ja, jeg også skal føde i Bodø. Så deg forresten få "fødelista" :-)
77Janne Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. juli 2007 Ja, det skulle være *PÅ* fødelista...
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Klarer du virkelig å vente med å få vite kjønnet, det hadde ikke jeg klart! Men gratulerer med den lille og at alt var bra! Jeg har termin 17.12 så jeg har heller ingen planer om å gå over.
77Janne Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2007 Tusen takk :-) Joda, det går helt fint å vente. Men jeg kan jo si at dette valget tok jeg leeeeenge før jeg ble gravid. Tenkte på det allerede da jeg ble storesøster som 15-åring, foreldrene mine ville ikke vite hvilket kjønn det ble. Jeg husker godt den ekstra spenningen det var når pappa endelig kom hjem fra fødselen og fortalte oss hva det ble. Ei lillesøster! Vet det er mange som tenker praktisk ift innkjøp av rosa eller blått, men vi kjøper heller nøytrale farger så har vi til nestemann også om det ikke skulle bli samme kjønn. Det blir uansett sikkert nok av rosa eller blå klær når krabaten blir født :-) Så får vi krysse fingrene for å føde før eller på termin :-)
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Før tenkte jeg også at kjønnet kunne være en overraskelse men har endret mening etterhvert, er jo helt opp til hver enkelt om man vil vite det da. I tillegg til at jeg håper å ikke gå over så har jeg ei kusine som har termin 16.12 så vi har ett uofisielt kappløp i familien. Det morsomme erat begge venter gutt.
77Janne Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2007 Ja, du er nok ikke alene om å ville vite kjønn. Jeg har inntrykk av at jeg tilhører midretallet der. Det er nok like mye spenning om man vet kjønnet, men det er nå bare slik vi føler på det... Det må være litt gøy, da, med to jevnaldende :-) Bor dere også i nærheten av hverandre slik at guttene kommer til å vokse opp sammen? Skal heie på deg jeg :-)
tyr1977 Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 Da er vi hvertfall to som ikke må vite hva det blir Fleiper med at mitt barn blir ett grønt ett, blir smårar av at alt er lyseblått eller lyserosa! Og stakkaren blir vel hetende ungen til h*n er 18 år..... Vel vel, fortsatt lenge til oktober!
77Janne Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. juli 2007 hehe... ungen :-) Jammen det er vel fint ;-) ta det med ro, navnet kommer nok av seg selv etterhvert. Vi har så vidt begynt å se på navn. Har kun listet opp litt hver for oss foreløpig.
tyr1977 Skrevet 12. juli 2007 #9 Skrevet 12. juli 2007 Ja, egentlig veldig fornøyd med ungen! Er hvertfall det eneste vi er enige om frem til nå...;-)
Lucia07 Skrevet 13. juli 2007 #10 Skrevet 13. juli 2007 Så bra at u hadde en fin opplevelse, e helt fantastisk å høre jordmora si; her ser alt bra ut! Vi skal heller ikke vite kjønn, er jo selvfølgelig litt nysgjerrig, men syntes det var ga et extra kick ved fødelsen sist gang når jormora sa:"han har tut" :-) Er du forresten på BIM-treff på kafka? Har ikkje vært enda,men har litt lysst da!
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #11 Skrevet 13. juli 2007 Bor desverre ikke nærheten av hverandre hun i Trondheim og jeg nært Oslo, har fleipet med at jeg kanskje må flytte hjemover........ men spørs om jeg får sambo med på det.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå