Gå til innhold

absolutt glad i min kjäre men .....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i min 10 uke og er ikke int i å kose og närhe om dagene ..... hmm mange som har det slik ..... men kjedlig for han da ... hihi merker jo jeg er litt småiritable o dagene å ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det står i alle svangerskapsbøker;)

jeg var livredd i beg men pga at jeg mistet først, tenkte . .jaja nå tar jeg livet av denne o, det kommer seg i 2 trimester skal du se;) da øker sex lysten;)

men ikke tenk slik som meg at det skader barnet, for det gjør det ikke;)

lykke til;)

Skrevet

Jeg er akkurat 13 uker i dag, og har vært sånn hele veien. Utrolig kjedelig for min kjære. Nå går jeg på ferie i morgen, og håper det bedrer seg når jeg har litt mer overskudd å ta av. Synes jo synd i stakkaren..

Skrevet

Var sånn frem til rundt uke 12 - da kom deg seg, veeeeldig :-) Før det var det labert pga manglende lyst, oppblåst, litt kvalm, trøtt osv osv.

Nå er jeg i uke 20, og magen er ganske stor (tvillinger), men vi koser oss fortsatt mange ganger hver uke.

Skrevet

ja kjedlig blir liksom til mest tv titting ...... liker liksom litt luft rundt meg og få sitte litt i fred om dagen .... tror det ikke er så lett og forst .. er nok litt hissipropp å men jsaja det går vel over ... er dager jeg nesten önskern til pokker men mener jo ikke det innerst inne....

Skrevet

Du er jo litt heldig som har en mann som har lyst da... Vi har ikke kost oss på maaaange uker, fordi han synes det er så rart å skulle "ordne" der nede når lillejenta vår er vegg-i-vegg... Og jeg kan ikke akkurat tvinge ham heller, selvom jeg nesten får lyst til det av og til... hehe. Snakk om hormonell den andre veien!!! :)

Det ordner seg sikkert for oss alle! Vi får prise oss lykkelige over at vi idet hele tatt kan bli gravide!!! :)

God helg alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...