Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 når var det magen deres sank? magen min er fortsatt høyt oppe, og kjenner ikke noe om at den skal synke i det hele tatt.. synes det er litt kjedelig siden jeg er ganske utolmodig.. jeg er nå i uke 37.. må jeg vente mye lenger?
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 33 uker og nå sank den, men den kan helt sikkert karre seg opp igjen;) babyen ligger godt nedi bekkenet men hodet er ikke festet. Med første mann syns jeg ikke den sank i det hele tatt.
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Vet ikke om den trenger å synke synlig, egentlig. Kan ikke huske at magen sank sist gang. Denne gangen gjorde den det tidlig, rundt uke 30 fikk jeg allerede kommentarer, og den har sunket mer og mer. Vi kvinner er jo forskjellige, og noen har lengere overkropp enn andre. Derfor er det ikke sikkert at magen din kommer til å synke, sånn at det er synlig. Det som du derimot får vite hos jordmor, er jo hvor langt ned barnet ligger i bekkenet, og om hodet evt. er festet. Det er jo det som betyr noe! Lykke til! Kan skje før du vet ordet av det, selvom du ikke har merket noe
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Jeg er i uke 39 og har 16 dager igjen til termin........! Min har ikke sunket enda den................og det merkes!!!!! Tungt abre å bøye seg så vidt det er................puster og peser verre enn noe anna...hehe=)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Det er ikke alle som opplever at magen synker, hos noen sees det heller ikke, men det kan merkes på at man blir litt lettere i pusten. Jeg bar min første høyt, magen sank aldri. Denne her bæres også høyt, er nå 31 fullgåtte uker, tror neppe den synker denne gangen heller.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 dytter bare litt her jeg... er nyskjerrig på å høre fra flere=)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 mamma mener at min mage har sunket den siste tiden... men vet ikke helt.. den føles kanskje litt lengre ned... ER uke 29+4 er vel somd e andre her sier at det er forskjellig på hvor lang man er liksom... noen synker ikke i det hele tatt.. (har jeg hørt)
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #9 Skrevet 12. juli 2007 Magen synker etterhvert som hodet går ned i bekkenet og fester seg. Men det varierer nok også etter hvordan vi bærer. Jeg bærer lavt i utgangspunktet så det ble ikke så dramatisk stor forskjell da hodet festet seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå