Gå til innhold

No longer GrAvidFriD, men ehh ..bare FriD:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig kom tøtta...

10 juli.. 10 dager på overtid... Å jeg som begynte å tro det va innbilt svangerskap..

haha...

 

Vi kom hjem fra sykehuset i går kveld i 23 tiden og det va himmesk deilig å få henne hjem på den andre siden av magen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, endelig! Gratulerer så masse:)

 

Skrevet

Supert! Og lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer så mye! :)

 

Kos deg masse med tøtta! :P

Godt hun ikke bare var innbildt, da!

Skrevet

Gratulerer så mye!! Jeg fikk også baby den 10. og reiste hjem i går!!! Kos dere masse.....

Skrevet

Gratulerer med jenta =)

Skrevet

gratulerer så mye =D

Skrevet

Gratulerer så masse!! Endelig kom ho:)

Skrevet

ja var å deilig å slippe den overtidsvurdering timen i dag klokken 8.15..hehe

 

måtte opp på sykehuset å ta ultralyd av hoften hennes grunnet en kneppelyd men alt var heldigvis finfint:)

Skrevet

Gratulerer og kos deg masse med frøkna :)

 

God sommer

Skrevet

Gratulerer :)

 

kos deg masse

Skrevet

 

 

Hei C!

 

 

Gratulerer så masse m tøtto!!!!!

 

 

Håper alt er bra m dere!

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...