varg veum Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Endelig kom tøtta... 10 juli.. 10 dager på overtid... Å jeg som begynte å tro det va innbilt svangerskap.. haha... Vi kom hjem fra sykehuset i går kveld i 23 tiden og det va himmesk deilig å få henne hjem på den andre siden av magen...
*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Åh, endelig! Gratulerer så masse:)
SokkeLaila Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Gratulerer så mye! Kos deg masse med tøtta! Godt hun ikke bare var innbildt, da!
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 Gratulerer så mye!! Jeg fikk også baby den 10. og reiste hjem i går!!! Kos dere masse.....
varg veum Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. juli 2007 ja var å deilig å slippe den overtidsvurdering timen i dag klokken 8.15..hehe måtte opp på sykehuset å ta ultralyd av hoften hennes grunnet en kneppelyd men alt var heldigvis finfint:)
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 13. juli 2007 #13 Skrevet 13. juli 2007 Gratulerer og kos deg masse med frøkna God sommer
Snart 3 barnsmor! Skrevet 14. juli 2007 #15 Skrevet 14. juli 2007 Hei C! Gratulerer så masse m tøtto!!!!! Håper alt er bra m dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå