Meg og mini med ny spire :) Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 sønnen min er 8, 5 mnd og reiser seg etter alt. liker å "gå" mens han holder i hendene våre av og til. jeg tipper han er litt tidlig ute å gå, siden han alltid har vært ganske tidlig ute fysisk. jeg gikk da jeg var 10 mnd og faren var også tidlig. jeg føler dte er på tide med sko av noe slag, til når vi skal være ute og slikt. da lurer jeg, skal jeg kjøpe slike "skikkelige" dyre sko jeg ser de har på skobutikker, til 400-500, eller skal jeg kjøpe et slikt par som de har på feks h&m til kanksje 100 kr? hvis jeg kjøper skikkelige sko nå, er de allerede for små når han begynner å gå da kansksje? og bør jeg ha sandaler i sommer.. huff, det ble mye å tenke på..hehe hva tenker dere/har dere gjort??
Libido- Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Fysioterapauten må helsestasjonen anbefalt ikke harde sko til barn som ikke går. De må få finne balansen selv, ikke bli støttet opp av harde sko. Myke skinnsko/tøffler er veldig fine, du får også myke sandaler på HM.
meg & to små vampyrer Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Vår er 10 mnd og går ikke selv, men prøver seg langs bord og om vi holder han i henda og slikt. Vi bruker ikke sko på ham enda. Kun barbent eller sokker med antiskli:)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2007 ok, ja det hørtes igrunnen ganske fornuftig ut.. får ta meg en tur ihelga og se hva jeg finner.. myke sandaler på h&m? skal gå i kikke
Libido- Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 De billigste skinnsko/tøffler jeg har sett er på www.alveslottet.no Huff husker ikke hva de heter... men du ser de nå.
Kamomille Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 på eurosko har de no som de kaller for "krabbesko". det er myke skinnsko med borelås og myk såle. Vi kjøpte de til snuppa da hun var 9 mnd, og de fungerer utmerket inne! Til utebruk har vi kjøpt ecco sandaler og ecco sko
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå