lilleputt Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 hei!leste i et innlegg her om at du har foranliggende morkake m blødninger. jeg er i uke 13 og har delvis foranliggende morkake og har hatt et par veldige blødninger. den siste på mandag, men jeg har ikke kontaktet gyn pga dette, fordi jeg var til ul et par dager før og da så alt fint ut med forsteret. hvordan foroldt du deg til dette? jeg lurer på hvor rolig jeg må ta det? jeg er sykemeldt, fordi jeg blør når jeg går over lengre strekn. fint om du svarer meg.... på forhånd takk!!!
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Hei. Så det ikke før nå desverre. Jeg har født. Så jeg har det ikke sånn lenger .. he he Men det ble oppdaget forranliggende morkake i rundt uke 10-11 på meg. Det startet med en stygg blødning på morgenen. Ble sendt inn til undersøkelse da alle trodde jeg mistet. Jeg fikk streng beskjed om å ikke løfte tungt, ikke gå lange turer (ikke over 500meter faktisk), ikke annstrenge meg noe. Men vet ikke om det er forskjell på dette da. Jeg leser jo at noen ikke har fått beskjed om noe som helst.. så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå