Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 og sto inne i et prøverom, hadde prøvd masse klær, men fant ingen jeg likte. Så jeg tok av den buksa jeg hadde prøvd, og putta beina inn i crocsene mine, klar til å gå ut! HELDIGVIS kikka jeg ned, og begynte å spekulere på hva slags bukse det var jeg så på gulvet... Den var da så kjent, men jeg hadde ikke prøvd den nå... Forvirret så jeg i speilet, og trodde jeg skulle dø! Der sto jeg, i brun mamma t-skjorte, rosa hipster truse (med DÅRLIG strikk) og turkise crocs!! *knis* Tenk om jeg hadde gått ut i bare trusa??? Herregud, jeg hadde dødd på flekken!! Hehehehe.... Sier bare en ting: Det er IKKE lett å være gravid og bli sliten av shopping!! ;-)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 Ja, det er helt forferdelig... Hehe, butikken hadde i tillegg mannlig ekspeditør, en ganske kjekk en! ;-) Gjett om han hadde blitt imponert om jeg kom ut av prøverommet ikledd rosa truse og turkis sko? Med de bleke beina!! Å, blir helt rød i fjeset av å tenke på det! ;-)
twoboys & a girl Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Huff ja *ler* Kan ikke huske at jeg var like distre sist gang... Får beskjed av typen å kjøpe det og det til middag, men husker aldri alt så må ringe når jeg står på butikken. Ellers husker jeg alt. Typen må tro jeg er helt gal. Her like etter at jeg hadde blitt gravid, tok jeg og sønnen min t-banen til bhgen. Han spiste på banen og gjorde seg klar til å gå av.. Gikk av å oppdaget plutselig at jeg hadde glemt vogna hans på banen. Slapp ungen og løp ned, de hadde lukket dørene, men så åpnet de dem og jeg fikk hentet vognen. Folk så rart på meg da....
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2007 Hihi, akkurat noe sånt kunne jeg lett ha fått til!! ;-) Husker heller ikke at jeg var så ille forrige gang, men denne gangen har vel "gravidtåka" kommet for fullt!! Har vært på butikken hver dag denne uka for å kjøpe rosiner til jenta mi, i dag er det torsdag og det er fortsatt ingen rosiner her!! ;-)
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Dette gjorde dagen. Morsomt at det er flere enn meg som er distré. Jeg presterte å glemme kortet i en annen lomme samme dag som jeg hadde gjort storinnkjøp. Morsomt å stå på butikken uten kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå