Gå til innhold

dere som har simo kombi og bruker sportsdel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere på selene helt fra starten selv om ungen ligger i full liggestilling? har dere noe ekstra madrass e.l. nedi? så noen skrev her at de bruker den hetta på bagen i enden, hvordan får man på den da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har akkurat solg vår vogn , og kjøpt en mindre siden hun bare sitter i vognen omtrent. men kan si hva vi gjorde da.

hun har aldri ligget i den, men hu har aldri hatt på seler i den heller. men passet veldig på da hu lærte å sitte selv da. hun ble hysterisk hvis vi prøvde å ta på selene. ( bruker den nå i den nye vognen da, men nå er hun jo også en veldig akriv 8mnd). hun var foremnd da vi begynte å bruke sportsdelen.du kan jo evt kjøpe sånne seler du kan bruke barnet kan bruke, så han/hun kan sitte opp uten å være klistret inn i vognryggen da. litt frierepå en måte.

hadde lammeskinn nedi så det skulle bli litt mykere. evt et teppe.

den hetten setter du oppå fotbrettet og så skal du knepp eopp trekket på sidene og feste hetten i de knappene. vanskelig å forklare egentlig.men det som liksom er på sidene av vognen da, løsne trekket men et par knapper på siden, og fest hetten i vognen i stedet.

Skrevet

Vi bruker ikke den hetta.. Har Simo soft line puta.. Har alltid på seler, brått så sitter de oppe.. Noe vi opplevde, og er gla for at jeg alltid har på seler da..

Skrevet

mamman til mie sofie: er det trekket du mener? jeg mener den lille ekstra kalesjen på en måte, som er på bagen. skjønte ikke helt hva du mente jeg :P hehe. ser ingen ledige knapper som den kan festes til! mulig jeg er helt på bærtur..

fantasiløs: hva er simo soft line pute? følger den med vogna?

tørr ikke annet enn å ha på seler, synes det ser så lett ut at hun sklir ned, feks hvis jeg skal vippe vogna inn på bussen.. har ikke tatt den i bruk enda, men tror jeg skal gjøre det nå, hun vil opp å se og sover ikke mye i vogna lenger.

Skrevet

De knappene er egentlig ikke ledige, det er to knapper på sidene som må løsnes for å få den kalesjen på plass. Jeg synes ikke den sitter helt hundre, men jeg bruker den for det. Bruker også seler selv om hun ligger for det meste, greit å lære det først som sist. Senere kan hun kanskje protestere om det plutselig kommer seler.

Jeg har et lite lammeskinn i bunnen.

Skrevet

ok da skjønner jeg! ser ikke ut som den sitter så godt nei, men sikkert bedre enn ingenting nå i starten:) har du hull til selene i lammeskinnet?

Skrevet

Samme som jeg tenkte :-)

Har bare et lite lammeskinn uten hull, det passer akkurat mellom selene.

Skrevet

ok, takk for svar :) kanskje jeg skal ta den i bruk i morgen da. satte hun oppi istad, hun ble plutselig så liten der hun satt/lå, hehe ;)

Skrevet

Kan du kjøpe d på nett?

Skrevet

med d samme vi tok i bruk sportsdelen, hadde vi madrassa som var i baggen i så d ikke vart så hardt underlag.

Skrevet

Nei ikke som jeg vet om.. Jeg har kjøpt på babyshop

Skrevet

mini bruker den til sove vogn bare.. han ligger i koseposen sin da :) har hull til selene, men har dem ikke når han sover.. herregud, har ejo en lite bevegelig gutt da... i trilla, der sitter han, å da bruke eg seler, for han ikke skal dette ut...

simo vogna, brukte vi den hetta til baggen, over fotan. men ikek nå lengre, for det kommer masse god luft inn helelr. du finn noen knapper å feste den i, med å løsne noen andre. jukse litt. åsså legger du den under det trekekt som er over den fot-risten på vogna. :) enkelt å greit. bare å prøve seg fram da!!

Skrevet

Jeg har kjempelyst på den softline-puta...

- er det noen her som har erfaringer med bruken?

- hvor mye koster den?

- bruker man den i tillegg til eller istedet for det trekket som følger med sportsdelen?

Skrevet

det lurer jeg også på ka-ping.. tror du de har dem på barnas hus på stormsenteret?

"Med Soft Line gir du vognen din et helt nytt uttrykk og et personlig preg. Tilpass vognen etter behov og stemning." - vil det si at de finnes i forskjellige farger ol?

Skrevet

jeg også vil ha sånn! Kan da umulig være så vanskelig å sy selv, tenker jeg da.

-Er det noen som har en slik som kunne tenke seg å ta mål tro? Kanskje jeg skal lage en tråd om det? Hm...

Skrevet

å der ja! tror jeg må ha en rosa en gitt ;)

Skrevet

Vet noen prisen sånn cirka???

Skrevet

De har de på barnas hus ja!:)

Skrevet

har du kjøpt? vet du hva de koster?

Skrevet

Ville bare si at jeg har kjøpt rosa softline pute til min vogn, betalte 499 på reflex babyutstyr! Vognen blir kjempefin!

Skrevet

hehe, da er den billigere enn stelleveska til simo. det får gå:)

Skrevet

Jeg bruker selene når han sitter (sitter bare i halvt sittende enda da) fordi han er flink til å dra seg opp i fullt sittende selv, men lett tipper over til sidene el fremover når han sitter. Når han ligger tar jeg de av fordi de virker ubehagelige å sove med.

Har sånn simo soft line trekk som jeg bruker oppå det trekket som er allerede. Dette fordi jeg syns det frisker opp vogna og fordi det blir litt lunere og mykere å ligge på :)

Har aldri tenkt på at man kan bruke den kalesjen på bagen til noe?? ser at noen bruker den ved føttene, men hvordan? Over el under? Hvilken hensikt? hm... Må prøve i morgen...

Skrevet

Hei!

Kalesjen på baggen legger du over dette fotbrettet.Bretter kanten på kalesjen innover.Trykker av knappen på begge sidene av vogna.Trykker deretter den ene knappen på kalesjen mot siden av vogna,og den andre knappen på kalesjen festes i siden på vogna.Skjønner?Ble litt rotete forklart dette men.(Hensikten er at det blir litt lunere,ikke så stor overgang fra selve baggen.)

Har også simo softline i rosa.Pynter opp vogna, og unngår at selve vogna blir møkkete.I tillegg blir det mykere å sove på. Verdt pengene synes nå jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...