Gå til innhold

Smartballs

meg & to små vampyrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge skal man bruke de om gangen og hvor ofte? Jeg kjenner ikke at de er på plass, gjør jeg noe feil da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, du kjenner dem ikke når de er inni? Du skal kun kjenne dem når du beveger deg og klemmer rundt. Men jeg kjenner dem når jeg bøyer meg, hihi....

Bruker å ha de i max ettpar timer. Kommer litt an på hensikten. :-P

Skrevet

Ok, jeg skal bare kjenne de da ja. Hvor mye skal man knipe med de?

Jeg tenkte hensikten var bedre muskler jeg...? men dere andre bruker de til andre ting også?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kan vel brukes til andre ting og ja:o) ikke at jeg har prøvd sånne, men tenkte og kjøpe de etter at lillemann kommer til verden... litt slapp etter første, så det blir vel ikke noe bedre nå :S

Skrevet

Joda, hensikten er å knipe. Men siden de dirrer litt ved bevegelse så kan man bli pirret også, om humøret er på rett plass. :)

Skrevet

Ok. Men har jeg misforstått veldig da, jeg trodde at i tillegg til å knipe med de der, så ville de pga vibrasjonen hjelpe musklene også når man ikke kniper? Mens man gjør andre ting... Det stemmer det, sant? At de funker på begge måter? I tillegg til den tredje og sikkert mye mer gøye måten?

Skrevet

Nja. Tror du har misforstått litt jeg.

Poenget er vel at når du kjenner det dirre vil du bli oppmerksom på kulene, og dermed knipe, enten bevisst eller ubevisst. Så dirringen i seg selv gjør ingenting for deg, annet enn å pirre, og få deg til å komme på å knipe til. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...