LilleGull *12.03.08* Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Når tar de grusomme mensen smertene slutt... er 7 uker på vei idag.... Noen som har hatt lignende og vet?
LilleGull *12.03.08* Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. juli 2007 ingen som har opplevd/er lignende?
Reese Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Regner med at du mener symtomene på graviditet!! Før jeg viste jeg var gravid kunne jeg våkne midt på natta av slike GRUSOMME smerter. akkurat som om mensen snart skulle komme men bare mye kraftigere. Dette er jo svangerskaps symtomer, men kan også bety svabgerskap utenfor livmoren(skjer svært sjelden), eller at det er en abort på vei. Men da vil du også blø. Smertene er ingen ting å bekymre seg for så lenge du ikke bølr og har vondt på en gang! Håper det var til litt hjelp. Klem klem Mvh
Mamma til snart 4 Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 husker ikke hvilken tid det var, men JM sa til meg at jeg IKKE skulle kjenne mens smerter når jeg gikk gravid. . . da måtte jeg ringe henne. .
dårligfantasi Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 hmm.. jeg er 31 uker på vei nå.. og har da kjent mens smerter gjennom hele svangerskapet.. noen sier det er normalt, og andre sier at man ikke skal ha det ? hadde slått meg til ro med at det var vanlig jeg, helt til nå.. hehe.. men har ikke hatt noen blødninger eller slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå