Huldr@. Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har nettopp tatt et vikariat i en barnehage, men lurte litt på hvor mye assistenter tjener i måneden. Jeg har ikke så mange års ansinitet, 4 eller 5 tror jeg. Hvor mye tjener dere andre assistenter i måneden? Brutto?
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 varerer vel litt fra kommune til kommune. men jeg tjener ( uten noen form for utdanning i helsevesnet) 220 500, usikker på hva det blir i mnd, fo rjeg har 80% nå når jeg går hjemme. har har jobbet i bhg i fire år. og har vel akkurat gått opp et lønnstrinn.
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 tror topp ansenitet er rett under 250000 jeg. hvsi jeg ikk ehusker heeelt feil da.
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 har utbetalt en 14-15000, samme ansenitet som deg. Spørs hvor i landet du jobber
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå