Gå til innhold

Hvor mye tjener en barnehageassistent?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp tatt et vikariat i en barnehage, men lurte litt på hvor mye assistenter tjener i måneden. Jeg har ikke så mange års ansinitet, 4 eller 5 tror jeg. Hvor mye tjener dere andre assistenter i måneden? Brutto?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

varerer vel litt fra kommune til kommune.

 

men jeg tjener ( uten noen form for utdanning i helsevesnet) 220 500, usikker på hva det blir i mnd, fo rjeg har 80% nå når jeg går hjemme.

 

har har jobbet i bhg i fire år. og har vel akkurat gått opp et lønnstrinn.

Skrevet

tror topp ansenitet er rett under 250000 jeg. hvsi jeg ikk ehusker heeelt feil da.

Skrevet

har utbetalt en 14-15000, samme ansenitet som deg. Spørs hvor i landet du jobber :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...